Nie warto kopać się z koniem

Czy zauważyli Państwo, że dzisiaj wprost nie wypada nie posiadać zdania w każdym temacie? Wokół nas coraz więcej ekspertów od prawa, ekologii z leśnictwem w pakiecie, sportu (to chyba od zawsze), gospodarki, polityki międzynarodowej… Długo by wymieniać. Wystarczy wejść na którykolwiek portal społecznościowy i śledzić narodowe debaty na każdy temat. Ja, proszę Państwa, złamię konwenans i powiem wprost: nie znam się na edukacji. Nie czuję się kompetentny wypowiadać w sprawie podstawy programowej, metod nauczania, tego, w jakim wieku dzieci powinny zasiąść w szkolnych ławach. Owszem, czytam i słucham, co na ten temat mówią fachowcy, lecz nie udaję, że jestem specjalistą. Dlatego też z punktu widzenia całkowitego laika chciałbym skreślić kilka uwag na marginesie reformy oświaty.

Małgorzata Rozenek-Majdan robi wiosenne porządki w Biedronce

Biedronka rozpoczęła nową kampanię promującą szeroki asortyment środków czystości i akcesoriów do sprzątania. W ofercie obowiązującej od 20 marca znalazły się zarówno produkty marki własnej, jak i te wiodących producentów tak, aby zapewnić udane zakupy w jednym miejscu. Bohaterka kampanii – Małgorzata Rozenek-Majdan występuje w spocie TV, a na łamach specjalnego folderu dzieli się z klientami Biedronki swymi sprawdzonymi sposobami na wiosenne porządki.

Małgorzata Rozenek-Majdan to niekwestionowany autorytet w sprawach związanych z prowadzeniem domu. „Dobry wybór produktów do sprzątania domu to połowa sukcesu. Wtedy reszta dzieje się w mgnieniu oka” – mówi w spocie Biedronki. Kampania promuje bogaty wybór produktów ułatwiających małe i duże porządki.

Są wśród nich marki własne obecne w stałym asortymencie Biedronki, takie jak: Glosima, Mr Magic, Eden, Ultra Perfume, Zosia Samosia, Agent Max oraz uzupełniające go artykuły znanych marek: Domestos, Persil, Ariel, Cif, Lenor. W ten sposób klienci mają możliwość kupić w jednym sklepie różnorodne proszki, pianki, spraye, płyny, mleczka do sprzątania, a nawet drobny sprzęt, taki jak: żelazko, odkurzacz, myjka ciśnieniowa, mop parowy, deska do prasowania czy suszarka do bielizny. Produkty te zostały zaprezentowane w dedykowanym folderze, gdzie znaleźć można również wiele prostych i sprytnych sposobów na przyjemne i skuteczne porządki polecanych przez Małgorzatę Rozenek-Majdan.

Kampania „Wiosenne porządki z Małgorzatą Rozenek-Majdan” jest prowadzona w telewizji i w sklepach sieci Biedronka i potrwa od 20 marca do 2 kwietnia br. Więcej informacji o ofercie produktów do wiosennych porządków znajduje się na stronie http://www.biedronka.pl/pl/wiosenne-porzadki-20-03.

Soboń: Jak dotąd polityka konwergencji to gonienie króliczka

- Obecnie polska delegacja walczy w Brukseli o to, by cele zawarte w strategii zrównoważonego rozwoju ogłoszonej przez wicepremiera Morawieckiego przełożyły się na przynajmniej 10 proc. kwoty wykorzystywanych przez Polskę funduszy unijnych – stwierdził na zorganizowanym w warszawskiej Galerii Delfiny przez Instytut Staszica spotkaniu z dziennikarzami pos. Artur Soboń (PiS), członek sejmowych komisji: obrony narodowej oraz finansów publicznych.

Steinhoff: Dzięki Unipetrolowi Grupa PKN Orlen silniejsza w regionie

Strategia czeskiego Unipetrolu z grupy PKN Orlen, zakładająca m.in. 16,5 mld CZK inwestycji i wzrost udziału w krajowym rynku do 20,7%, jest racjonalna i może posłużyć do umocnienia pozycji Orlenu jako lidera w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, uważa były wicepremier i minister gospodarki Janusz Steinhoff w komentarzu dla ISBnews.

Biznes odpowiedzialny społecznie jako inwestycja w klienta

Społeczna odpowiedzialność biznesu – koncept zaczerpnięty od zachodnich korporacji – staje się w Polsce codziennością, mimo że osobne działy i budżety na działalność CSR-ową mają tylko duże firmy i zagraniczne koncerny. Prowadząc działalność edukacyjną, nastawioną na ochronę środowiska czy wspieranie lokalnych społeczności, przedsiębiorcy nie tylko budują wizerunek marki, lecz także wychowują świadomych konsumentów oraz kształcą przyszłe kadry dla biznesu.

Pomoc dla krajowych producentów leków

Ministerstwo Zdrowia zaczęło dostrzegać możliwości rozwoju dla gospodarki, które można uzyskać stosując odpowiednie rozwiązania, również w założeniach polityki lekowej. Podczas II Kongresu Wyzwań Zdrowotnych w Katowicach wiceminister zdrowia Krzysztof Łanda oświadczył, że jego ministerstwo wprowadziło modyfikacje do pewnych projektów, zwłaszcza ustawy refundacyjnej, które w obecnej formie będą korzystnie wspierać konkurencyjność całego sektora farmaceutycznego.

Subskrybuj to źródło RSS

12°C

Warszawa

Fair

Humidity: 52%

Wind: 11.27 km/h

  • 23 Oct 2015 16°C 6°C
  • 24 Oct 2015 15°C 12°C