updated 9:45 AM CET, Lis 26, 2014

Reklama Mr.Dark

Ulubione pieluchy Dada

Wyróżniony pieluchy Dada www.parenting.pl pieluchy Dada
Towar dla dzieci i produkty mleczne zdobyły najwyższe uznanie wśród ponad 150 tys. klientów uczestniczących w konkursie konsumenckim popularnej sieci spożywczej.
Konkurs na ulubiony produkt marki własnej zorganizowano w październiku z okazji otwarcia 2000. sklepu sieci Biedronka. Na laureatów czekało ponad 2 tys. nagród w postaci bonów zakupowych o wartości nawet dwóch tysięcy złotych do wydania na zakupy w sklepach sieci. Aby wziąć udział w konkursie wystarczyło wybrać ulubiony produkt z jej oferty, a następnie wysłać wiadomość wraz z uzasadnieniem wyboru sms-em lub za pośrednictwem strony internetowej. Nad wyłonieniem zwycięzców i prawidłowym przebiegiem konkursu czuwała niezależna Komisja Konkursowa. Nadesłane przez klientów opisy oceniała biorąc pod uwagę przede wszystkim oryginalność i kreatywność nadesłanych zgłoszeń.

Konkurs spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. Poświęcona mu strona internetowa zanotowała ponad 360 tys. odwiedzin. To jeden z najwyższych poziomów uczestnictwa wśród konkursów organizowanych w naszym kraju w ostatnim czasie. Wśród najchętniej opisywanych przez uczestników konkursu produktów znalazły się zarówno produkty spożywcze jak i przemysłowe, takie jak: m.in. pieluchy Dada, jogurt FruVita, mleko Prawdziwe, chusteczki Delikatne czy kanapka zbożowa Mleczny Start.

Nadesłane zgłoszenia potwierdziły doskonałą znajomość oferty produktowej sieci Biedronka wśród klientów. Uczestnicy wykazali się również niezwykłą pomysłowością w opisywaniu produktów. Konkurs udowodnił, że nawet o zwykłych artykułach codziennego użytku klienci potrafią pisać z humorem, a nawet z nutką poezji. Szczegóły konkursu oraz listę nagrodzonych można znaleźć na stronie www.2000sklepow.pl. Bony na zakupy w dowolnym sklepie sieci Biedronka trafią do zwycięzców jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia.

Konkurs na ulubiony produkt z Biedronki był jednym z elementów kampanii promującej otwarcie dwutysięcznej placówki sieci w Polsce, które odbyło się 8 października br. w Łodzi.