updated 1:46 PM CEST, Sep 21, 2018
Na żywo:
A+ A A-

Lider rynku bananów stawia na nową markę - „Yellow”

  • Napisane przez CITRONEX
  • Dział: Biznes
Lider rynku bananów stawia na nową markę - „Yellow” CITRONEX

Grupa Citronex, wiodący polski importer i dystrybutor bananów, wprowadza na rynek nową markę dla tych owoców. Premiera marki „Yellow” zostanie wsparta szeroką kampanią reklamową.

Rozpocznie się ona 2 października i będzie realizowana z wykorzystaniem telewizji, nośników outdoor i kanału internetowego.

Citronex od lat buduje swoją pozycję na polskim rynku owoców i warzyw, realizując równolegle sprzedaż na inne rynki. W związku z jednorodną jakością oferowanych na rynku bananów, Zarząd firmy podjął decyzję o stworzeniu silnej marki pozwalającej klientom na łatwe identyfikowanie wybieranych w sklepach bananów z obietnicą jakościową Citronexu. Stworzona marka odwołuje się do najbardziej oczywistej cechy bananów, jaką jest ich żółty kolor. Stąd nazwa „Yellow”. Obok samej nazwy powstał cały system identyfikacji marki, a filarem kampanii komunikacyjnych będzie postać „bohatera marki” – żółta małpka nawiązująca charakterem i sposobem bycia do współczesnych nastolatków.

Rafał Zarzecki, wiceprezes Grupy Citronex: „Zdajemy sobie sprawę, że dzisiaj większość konsumentów wybiera banany kierując się ceną lub dostępnością w miejscu ich codziennych zakupów. Równolegle jednak rosną oczekiwania dotyczące jakości. Jestem przekonany, że połączenie naszej jakości z wyrazistą i silnie komunikowaną marką to dobra inwestycja i początek budowania relacji z klientami na zupełnie nowym poziomie.”

Całość komunikacji wokół nowej marki nawiązuje do pozytywnej funkcji bananów, jako zdrowej i wygodnej, a zarazem smacznej przekąski, która zmienia życie na lepsze i poprawia humor. Pierwsza kampania, która będzie się toczyła przez cały październik, realizowana jest pod hasłem „Jeloł to”. Stanowi ono zabawne spolszczenie promowanej marki i zachęca do chwili beztroski, którą można wywołać po prostu zjadając banana. Marka „Yellow” pojawi się w czasie kampanii w spotach telewizyjnych i na bilbordach w całej Polsce. Przed rozpoczęciem kampanii produkty pod marką „Yellow” trafiły do wielu sklepów w Polsce, a bieżąca komunikacja wspierająca rozpoczęła się w internecie, w tym poprzez Instagram i Facebook. Tam również będzie dalej trwała kampania reklamowa po zakończeniu emisji spotów i ekspozycji bilbordów. Za stronę kreatywną odpowiada warszawska agencja Xcommunica. Budżet marketingowy dla całej kampanii lokującej nową markę na rynku wyniesie prawie milion euro.

Banany stanowią ok. 10% (dane za FAO Stat i Eurostat) wszystkich owoców konsumowanych w Unii Europejskiej i pod względem udziału ustępują tylko cytrusom (razem wziętym - ok. 30%) i jabłkom (ok. 18%). Oferowane przez Citronex obok innych owoców i pomidorów, są od początku działalności firmy strategicznym elementem w ofercie. W ciągu kilkunastu lat działalności Grupa Citronex stała się jednym z czołowych importerów tych owoców na kontynencie europejskim.

Od początku działalności firma rozwijała nie tylko nowoczesne zaplecze logistyczne, ale również pracowała nad spójnością jakościową oferowanych produktów. Firma realizuje sprzedaż bananów wraz ze sprawdzonymi plantacjami bananów w Ekwadorze, Nikaragui oraz Kolumbii. Dzięki stałej współpracy z właścicielami plantacji bananów i dbałości o warunki transportu, począwszy od miejsca uprawy owoców, aż do ostatniego ogniwa, udało się uzyskać wyróżniającą na rynku jakość. Kompleks dojrzewalni ,złożony w sumie z 200 nowoczesnych komór, jest największym tego typu w Europie. W efekcie od kilku lat Grupa Citronex umacnia się na pozycji lidera w sprzedaży bananów, głównie za pośrednictwem wiodących sieci handlowych. Banany Grupy Citronex są oferowane m.in. w takich sieciach jak: Biedronka, Tesco, Kaufland, Polo Market, Market Dino, Mila, Żabka, Eurocash. Grupa eksportuje banany również do Rumunii, na Litwę, Łotwę, Słowację  i do Czech. Obok dystrybucji bananów i innych owoców egzotycznych, zajmuje się także produkcją i sprzedażą pomidorów oraz innymi formami działalności usługowo-handlowej.

Warszawa

Polityka Prywatności

W celu realizacji obowiązku informacyjnego, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. poniżej przekazujemy „klauzulę informacyjną” z prośbą o zapoznanie się.


Polityka prywatności i przetwarzania danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Impresja Studio Promocji z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Drewnianej 5 lok. 3,. Poniżej znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z realizacją usługi informacyjnej.

2. Dane osobowe przetwarzane są w celu w celu świadczenia usług informacyjnych oraz w celach marketingowych. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - „RODO”).

3. Dane będą przetwarzane w celach marketingowych do momentu wycofania przez Ciebie zgody na takie przetwarzanie.

W zakresie usług Impresja Studio PR Twoje dane będą przetwarzane przez okres, w którym usługi te będą świadczone oraz, w uzasadnionych wypadkach, po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

4. Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych w pierwotnym celu, dane będą, w uzasadnionych wypadkach, przetwarzane po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

5. Podanie danych jest dobrowolne

6. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane.

7. Jako administrator Twoich danych, zapewniamy Ci prawo dostępu do Twoich danych, możesz je również sprostować, żądać ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także skorzystać z uprawnienia do złożenia wobec Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Informujemy także, że przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.

8. Na niniejszej witrynie znajdują się wtyczki społecznościowe serwisu Facebook: „Lubię to”, które są powiązane z serwisem Facebook. Pod naszym artykułami umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu Facebook. Używając przycisku „Lubię to”, użytkownik loguje się do serwisu Facebook, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności określone przez serwis Facebook.

9. Ta strona zbiera w sposób automatyczny informacje zawarte w plikach cookies i wykorzystuje je w celach statystycznych oraz do usprawnienia funkcjonowania serwisu. Pliki Cookiem są też zbierane przez Google Analytics. Pliki cookies są plikami tekstowymi, które przechowywane są w komputerze użytkownika serwisu.

Wykorzystujemy dwa rodzaje plików cookies – tymczasowe i stałe. Pliki tymczasowe przechowywane są do momentu opuszczenia przez Ciebie naszej strony (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w Twoim komputerze do czasu ich usunięcia lub przez czas wynikający z ich ustawień.

W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików cookies lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje możesz sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików cookies w komputerze. Informacje dotyczące ustawień przeglądarek internetowych dostępne są w jej menu (pomoc) lub na stronie jej producenta.

Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki
       

10. Przedstawicielem Administratora jest Tomasz Brzozowski Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.