updated 10:51 AM CEST, Aug 17, 2018
Na żywo:
A+ A A-

Zaangażowanie jest miarą sukcesu

  • Napisane przez Przemysław Gruz
  • Dział: Biznes
Wyróżniony Zaangażowanie jest miarą sukcesu pexels.com

Dziś nikogo nie trzeba przekonywać, że obecność w sieci jest ważna, że własny serwis czy sklep internetowy, to taki sam wymóg jak konto w banku.

Ale budowa strony, która ma przynosić dochód, to niepewna i kosztowna inwestycja. Na polskim rynku usług z sektora IT pojawiło się jednak rozwiązanie, które do minimum ogranicza to ryzyko.

Jakiś czas temu do stworzenia strony potrzebny był zwykły student, który za nieduże pieniądze przygotował i opublikował w internecie naszą witrynę. Potem pojawił się CMS, czyli system zarządzania treścią. Dziś w sieci znajdziemy wiele bezpłatnych platform, których instalacja i późniejsza administracja nie jest specjalnie skomplikowana. Rynek nie znosi jednak próżni. Pojawiły się nowe wyzwania związane z m.in. z użytecznością serwisów, pozycjonowaniem słowem: popularnością strony na niemalże do granic nasyconym rynku. Tego już zwykły student, a tym bardziej przedsiębiorca, nie jest w stanie przeskoczyć. Oczywiście istnieją wyspecjalizowane agencje, które jednak słono każą sobie płacić za podobne usługi. Budowa strony, przygotowanie grafiki i treści, pozycjonowanie… to wszystko jest inwestycją, której powodzenia nikt nie zapewni. Pojawia się więc pytanie, czy warto ryzykować dziesiątki, a nawet setki tysięcy złotych?

Dynamiczny rozwój internetu rozumiany jako niczym nieograniczona dostępność do usług spowodował, że w ślad za galopującym rynkiem usług pojawiły się też nowe metody rozliczeń. Jedną z nich jest model działający na zasadzie hipoteki, który na polskim rynku wdraża INQUISE. To marka stworzona przez pasjonatów marketingu i internetu, którzy na co dzień poruszają się w wirtualnej przestrzeni i śledzą panujące w niej trendy we współpracy z zespołem programistów, copywriterów, grafików, fotografów, lektorów… Na czym polega fenomen tej metody? Zamawiający przedstawia swoje potrzeby, tłumaczy na czym mu zależy, jaka jest grupa odbiorców jego produktów i usług. Zespół INQUISE buduje stronę i przygotowuje treści. Tworzy też wokół projektu grupę zaangażowanych osób, dla których miarą sukcesu będzie stworzenie witryny, która będzie przynosić zamawiającemu zysk. I choć wszystko wygląda na podręcznikową transakcję to warunkiem jej finalizacji jest właśnie zysk zamawiającego, za którego osiągnięcie do wyznaczonej daty premia powędruje do portfela INQUISE. – Jeśli przedsiębiorca oceni, że inwestycja w budowę strony nie przynosi mu dodatkowych dochodów, nie musi płacić – przekonuje Tomasz Kuzak, founder zespołu INQUISE. – Wtedy serwis zostaje usunięty z zaplecza technologicznego zarządzanego przez Inquise.

Taka forma współpracy, w której twórcy tzw. contentu, czyli treści, grafik, multimediów, czy też doradcy marketingowi, mogą partycypować w efektach swojej pracy dla klienta, wydaje się być idealna. – Budujemy naturalne zaangażowanie u osób, które pracują przy projekcie.  Jeśli zespół ma wystarczającą motywację do działania, to osiągnięcie sukcesu z pracy na platformie technologicznej INQUISE jest tylko kwestią czasu – przekonuje Kuzak.

Warszawa

Polityka Prywatności

W celu realizacji obowiązku informacyjnego, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. poniżej przekazujemy „klauzulę informacyjną” z prośbą o zapoznanie się.


Polityka prywatności i przetwarzania danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Impresja Studio Promocji z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Drewnianej 5 lok. 3,. Poniżej znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z realizacją usługi informacyjnej.

2. Dane osobowe przetwarzane są w celu w celu świadczenia usług informacyjnych oraz w celach marketingowych. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - „RODO”).

3. Dane będą przetwarzane w celach marketingowych do momentu wycofania przez Ciebie zgody na takie przetwarzanie.

W zakresie usług Impresja Studio PR Twoje dane będą przetwarzane przez okres, w którym usługi te będą świadczone oraz, w uzasadnionych wypadkach, po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

4. Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych w pierwotnym celu, dane będą, w uzasadnionych wypadkach, przetwarzane po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

5. Podanie danych jest dobrowolne

6. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane.

7. Jako administrator Twoich danych, zapewniamy Ci prawo dostępu do Twoich danych, możesz je również sprostować, żądać ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także skorzystać z uprawnienia do złożenia wobec Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Informujemy także, że przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.

8. Na niniejszej witrynie znajdują się wtyczki społecznościowe serwisu Facebook: „Lubię to”, które są powiązane z serwisem Facebook. Pod naszym artykułami umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu Facebook. Używając przycisku „Lubię to”, użytkownik loguje się do serwisu Facebook, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności określone przez serwis Facebook.

9. Ta strona zbiera w sposób automatyczny informacje zawarte w plikach cookies i wykorzystuje je w celach statystycznych oraz do usprawnienia funkcjonowania serwisu. Pliki Cookiem są też zbierane przez Google Analytics. Pliki cookies są plikami tekstowymi, które przechowywane są w komputerze użytkownika serwisu.

Wykorzystujemy dwa rodzaje plików cookies – tymczasowe i stałe. Pliki tymczasowe przechowywane są do momentu opuszczenia przez Ciebie naszej strony (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w Twoim komputerze do czasu ich usunięcia lub przez czas wynikający z ich ustawień.

W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików cookies lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje możesz sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików cookies w komputerze. Informacje dotyczące ustawień przeglądarek internetowych dostępne są w jej menu (pomoc) lub na stronie jej producenta.

Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki
       

10. Przedstawicielem Administratora jest Tomasz Brzozowski Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.