updated 3:25 PM CEST, Apr 23, 2018
A+ A A-

II Śląski Okrągły Stół CSR

  • Napisał 
  • Dział: CSR
II Śląski Okrągły Stół CSR www.sxc.hu

Przygotowywane przez firmy tzw. raporty społeczne są korzystne dla konsumentów; być może wkrótce stanie się to obowiązkiem - mówiono podczas w poniedziałkowej konferencji w Katowicach nt. społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).

Raporty społeczne to dokumenty zbierające m.in. informacje o podejściu firm do zarządzania oraz dane ekonomiczne, społeczne i środowiskowe związane z ich działalnością. Poniedziałkową konferencję II Śląski Okrągły Stół nt. Społecznej Odpowiedzialności Biznesu zorganizowała działająca przy zarządzie woj. śląskiego Rada ds. Społecznej Odpowiedzialności Biznesu - podała PAP. Ma ona inicjować i propagować prospołeczne wzorce w firmach i samorządach. Społeczna odpowiedzialność biznesu (ang. CSR - Corporate Social Responsibility) to element działania przedsiębiorstw, uwzględniający m.in. interesy społeczne, ochronę środowiska i dobre relacje z otoczeniem. Zasady CSR nakazują firmom działać tak, by osiągnąć równowagę między efektywnością, dochodowością a interesem społecznym.

{jumi [*9]}

Warszawa