updated 4:42 PM CEST, Jun 21, 2018
A+ A A-

Szkolenia dla personelu sklepowego

  • Napisał 
  • Dział: CSR
Szkolenia dla personelu sklepowego www.sxc.hu

Jedna z wiodących sieci supermarketów we współpracy z partnerem franczyzowym GS Węgierska Górka rozpoczęła projekt szkoleniowo-doradczy „HeRosi organizacji” skierowany do małych i średnich przedsiębiorstw – sklepów spożywczych.

Projekt ten realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL poddziałanie 2.1.1 konkurs A.1) i dofinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Program szkoleń opracowany został wspólnie przez Carrefour Polska i GS Węgierska Górka na potrzeby personelu małych sklepów spożywczych. Część szkoleniowa projektu obejmie trzy obszary: zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie przedsiębiorstwem oraz analizę wyników sklepów. Dodatkowo projekt przewiduje zapewnienie doradztwa w wymienionych obszarach dla wszystkich sklepów, których przedstawiciele – zarówno właściciele jak i pracownicy – będą uczestniczyć w szkoleniach. Projekt „HeRosi organizacji” będzie realizowany do końca 2014 roku i obejmie 120 sklepów franczyzowych Carrefour, m.in. z województwa śląskiego, warmińsko-mazurskiego, łódzkiego, mazowieckiego, opolskiego czy dolnośląskiego. W sumie w szkoleniach udział weźmie 240 osób. Pierwsze szkolenia odbyły się w dniach 24-25 września 2013 r. w Warszawie i objęły dwie 16-osobowe grupy.

– Małe sklepy w Polsce mają wiele atutów, jednak ich właścicielom często brakuje dostępu do odpowiednich narzędzi, które pozwalają na usprawnienie procesów HR i szkolenie własnych pracowników – mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek zarządu Carrefour Polska. – Carrefour jako franczyzodawca zapewnia swoim partnerom kompleksowe wsparcie, dlatego program „HeRosi organizacji” powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie franczyzobiorców Carrefour, aby dostarczyć im niezbędnej wiedzy z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi w małym przedsiębiorstwie – dodaje Vincent. Carrefour dzięki stałej, partnerskiej współpracy z właścicielami sklepów franczyzowych doskonale zna ich potrzeby.

Rozwój procesów HR jest niezwykle ważny w małych sklepach spożywczych. Placówki te potrzebują szkoleń dla swoich pracowników i nieustannego podnoszenia ich kwalifikacji. Dzięki temu mogą oferować klientom odpowiednią jakość obsługi.

Carrefour Polska prowadzi działania edukacyjne skierowane do sektora MŚP, czego przykładem był cykl 12 paneli dyskusyjnych dotyczących możliwości rozwoju sklepów spożywczych. Spotkania cieszyły się dużym zainteresowaniem – uczestniczyło w nich ponad 500 przedsiębiorców z całej Polski. Inicjatywa firmy została opublikowana w Raporcie Dobrych Praktyk Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB), jako przykład działań edukacyjnych skierowanych do sektora MŚP.

Obecnie w ramach sieci Carrefour w Polsce działa ponad 370 sklepów franczyzowych.

{jumi [*9]}

Warszawa

Polityka Prywatności

W celu realizacji obowiązku informacyjnego, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. poniżej przekazujemy „klauzulę informacyjną” z prośbą o zapoznanie się.


Polityka prywatności i przetwarzania danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Impresja Studio Promocji z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Drewnianej 5 lok. 3,. Poniżej znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z realizacją usługi informacyjnej.

2. Przedstawicielem Administratora jest Tomasz Brzozowski: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3. Dane osobowe przetwarzane są w celu w celu świadczenia usług informacyjnych przez Wydawnictwo Wasze Podróże oraz w celach marketingowych. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - „RODO”).

4. Dane będą przetwarzane w celach marketingowych do momentu wycofania przez Ciebie zgody na takie przetwarzanie.

W zakresie usług Impresja Studio PR Twoje dane będą przetwarzane przez okres, w którym usługi te będą świadczone oraz, w uzasadnionych wypadkach, po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

5. Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych w pierwotnym celu, dane będą, w uzasadnionych wypadkach, przetwarzane po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

6. Podanie danych jest dobrowolne

7. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane.

8. Jako administrator Twoich danych, zapewniamy Ci prawo dostępu do Twoich danych, możesz je również sprostować, żądać ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także skorzystać z uprawnienia do złożenia wobec Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Informujemy także, że przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.

9. Na niniejszej witrynie znajdują się wtyczki społecznościowe serwisu Facebook: „Lubię to”, które są powiązane z serwisem Facebook. Pod naszym artykułami umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu Facebook. Używając przycisku „Lubię to”, użytkownik loguje się do serwisu Facebook, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności określone przez serwis Facebook.

10. Ta strona zbiera w sposób automatyczny informacje zawarte w plikach cookies i wykorzystuje je w celach statystycznych oraz do usprawnienia funkcjonowania serwisu. Pliki Cookiem są też zbierane przez Google Analytics. Pliki cookies są plikami tekstowymi, które przechowywane są w komputerze użytkownika serwisu.

Wykorzystujemy dwa rodzaje plików cookies – tymczasowe i stałe. Pliki tymczasowe przechowywane są do momentu opuszczenia przez Ciebie naszej strony (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w Twoim komputerze do czasu ich usunięcia lub przez czas wynikający z ich ustawień.

W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików cookies lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje możesz sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików cookies w komputerze. Informacje dotyczące ustawień przeglądarek internetowych dostępne są w jej menu (pomoc) lub na stronie jej producenta.

Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.