updated 2:50 PM CEST, Oct 19, 2018
Na żywo:
A+ A A-

Sieć pomaga na święta

  • Napisał 
  • Dział: CSR
Wyróżniony Sieć pomaga na święta Fot. Biedronka

Zbiórki żywności, wsparcie produktami Wigilii dla bezdomnych, świąteczne bloki reklamowe w mediach, produkty poświęcone celom społecznym, z których dochód przekazywany jest na pomoc dzieciom, to tylko niektóre z działań popularnej sieci sklepów spożywczych. W działaniach tych aktywnie, jak w latach poprzednich, uczestniczy Biedronka na rzecz potrzebujących.

W świątecznym okresie sieć nie zapomina także o najmłodszych, którzy czekają na upominki. Od 2006 r., wspólnie z Caritas Polska Diecezji Warszawsko-Praskiej, organizuje spotkanie dla maluchów z najuboższych rodzin, dla których przygotowanych jest zawsze ponad 1000 paczek z prezentami. Również i w tym roku, dzieci spotkają się ze św. Mikołajem, tym razem w dniu 9 grudnia. Dzieci pracowników Jerónimo Martins, które nie ukończyły jeszcze osiemnastu lat, także zostaną obdarowane upominkami – na ten cel firma przygotuje aż 46 tys. paczek ze słodyczami i prezentami.

Produkty z sieci sklepów Biedronka zostaną przekazane także dla kilku partnerów różnorodnych akcji wspierających bezdomnych, m in. akcję realizowaną wspólnie ze Strażą Miejską w Warszawie czy organizację Wigilii dla bezdomnych w kilku miejscach Polski, m in. w Krakowie. Do takich działań w zakresie odpowiedzialności społecznej sieci należy również wsparcie przedświątecznej akcji charytatywnej „Fabryka św. Mikołaja”. Z darowizn organizatorzy przygotowują paczki mikołajkowe dla 1000 dzieci oraz zapraszają je do Kina Nowe Horyzonty na specjalny seans filmowy. Z zebranych funduszy wspierane są także placówki medyczne, w tym roku będzie to wsparcie Fundacji Wrocławskiego Hospicjum dla Dzieci, które przekazaną kwotę planuje wykorzystać na remont i wyposażenie specjalistycznych gabinetów lekarskich dla dzieci z Dolnego Śląska, które są leczone paliatywnie w domach.

Święta Bożego Narodzenia to rodzinny czas, spędzany na wspólnym kolędowaniu.
Z tej okazji, w sklepach Biedronka, od 28 listopada dostępna będzie książeczka
z płytą „Najpiękniejsze polskie kolędy”. Środki ze sprzedaży zostaną przeznaczone również na szczytny cel – na pomoc chorym dzieciom. Jest to kolejna charytatywna akcja prowadzona przez Biedronkę i Fundację Faktu w ramach wspólnego programu „Codziennie bądźmy razem”. W trakcie trwania współpracy udało się pomóc ok. 35 dzieciom z poważnymi dysfunkcjami psychoruchowymi. Pomoc im polegała zazwyczaj na opłaceniu niezwykle kosztownych cykli rehabilitacyjnych, których cena jednostkowa waha się w granicach 4-9 tys. zł.

Od 2004 r. spółka włącza się w charytatywną akcję TVP „Reklama dzieciom” (łączna wartość darowizny od 2004 r. wyniosła już 1 097 500 zł). Dochód z bloku reklamowego, wyemitowanego w TVP1 w okresie świątecznym, przekazywany jest w całości potrzebującym dzieciom. Pieniądze trafiają m.in. do fundacji i domów dziecka. Przeznaczane są także na finansowanie leczenia i rehabilitacji dzieci oraz zakup sprzętu medycznego. Dwukrotnie (2011 i 2012) sieć Biedronka włączyła się także w „Blok Mikołajkowy” Telewizji Polsat, wspomagając go kwotą 157 269 zł. Także i w tym roku nie zabraknie naszej sieci wśród darczyńców w obu blokach reklamowych dedykowanych potrzebującym.

{jumi [*9]}

Warszawa

Polityka Prywatności

W celu realizacji obowiązku informacyjnego, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. poniżej przekazujemy „klauzulę informacyjną” z prośbą o zapoznanie się.


Polityka prywatności i przetwarzania danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Impresja Studio Promocji z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Drewnianej 5 lok. 3,. Poniżej znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z realizacją usługi informacyjnej.

2. Dane osobowe przetwarzane są w celu w celu świadczenia usług informacyjnych oraz w celach marketingowych. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - „RODO”).

3. Dane będą przetwarzane w celach marketingowych do momentu wycofania przez Ciebie zgody na takie przetwarzanie.

W zakresie usług Impresja Studio PR Twoje dane będą przetwarzane przez okres, w którym usługi te będą świadczone oraz, w uzasadnionych wypadkach, po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

4. Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych w pierwotnym celu, dane będą, w uzasadnionych wypadkach, przetwarzane po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

5. Podanie danych jest dobrowolne

6. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane.

7. Jako administrator Twoich danych, zapewniamy Ci prawo dostępu do Twoich danych, możesz je również sprostować, żądać ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także skorzystać z uprawnienia do złożenia wobec Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Informujemy także, że przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.

8. Na niniejszej witrynie znajdują się wtyczki społecznościowe serwisu Facebook: „Lubię to”, które są powiązane z serwisem Facebook. Pod naszym artykułami umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu Facebook. Używając przycisku „Lubię to”, użytkownik loguje się do serwisu Facebook, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności określone przez serwis Facebook.

9. Ta strona zbiera w sposób automatyczny informacje zawarte w plikach cookies i wykorzystuje je w celach statystycznych oraz do usprawnienia funkcjonowania serwisu. Pliki Cookiem są też zbierane przez Google Analytics. Pliki cookies są plikami tekstowymi, które przechowywane są w komputerze użytkownika serwisu.

Wykorzystujemy dwa rodzaje plików cookies – tymczasowe i stałe. Pliki tymczasowe przechowywane są do momentu opuszczenia przez Ciebie naszej strony (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w Twoim komputerze do czasu ich usunięcia lub przez czas wynikający z ich ustawień.

W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików cookies lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje możesz sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików cookies w komputerze. Informacje dotyczące ustawień przeglądarek internetowych dostępne są w jej menu (pomoc) lub na stronie jej producenta.

Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki
       

10. Przedstawicielem Administratora jest Tomasz Brzozowski Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.