updated 8:46 AM CEST, Oct 18, 2018
Na żywo:
A+ A A-

Partner Strategiczny FOB z raportem CSR

  • Napisał 
  • Dział: CSR
Wyróżniony od l. Mirella Panek-Owsiańska i Anetta Jaworska-Rutkowska fot. Biedronka od l. Mirella Panek-Owsiańska i Anetta Jaworska-Rutkowska

Wiodąca sieć sklepów spożywczych, podczas 5. Targów CSR, uroczyście dołączyła do grona Partnerów Strategicznych Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Podczas Targów Jeronimo Martins Polska ogłosiła także Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2013. Dobre praktyki”, w którym znalazły się przykłady działań CSR prowadzonych przez spółkę.

Program Partnerstwa to kompleksowy program współpracy Forum Odpowiedzialnego Biznesu z firmami, które poprzez swoje zaangażowanie i długofalowe działania przyczyniają się do szerzenia idei odpowiedzialnego biznesu w Polsce.

- Partnerzy Strategiczni FOB to liderzy odpowiedzialnego biznesu w Polsce, firmy które chcą się ciągle doskonalić, a także dzielić swoim doświadczeniem i dobrymi praktykami z innymi – mówi Mirella Panek-Owsiańska, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu. – Reprezentują różne branże, ale też różną strukturę własności, są to zarówno firmy z polskim kapitałem, jak i międzynarodowe korporacje, łączy je strategiczne podejście do odpowiedzialnego biznesu – dodaje Mirella Panek-Owsiańska.

Podstawą przyjęcia firmy do Programu Partnerstwa są realizowane praktyki biznesowe oraz chęć i gotowość firmy do wprowadzania zasad odpowiedzialnego biznesu w swoje działania i rozwijania tego tematu w Polsce.

- Skuteczna realizacja misji społecznej odpowiedzialności wymaga skoordynowania wszystkich obszarów działalności firmy. Spółka w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu realizuje długofalowe inwestycje w oparciu o pięć filarów. Są to: godny zaufania pracodawca, godna zaufania sieć handlowa, godny zaufania partner handlowy, godny zaufania członek środowiska naturalnego oraz godny zaufania członek społeczeństwa - mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, Kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR Jeronimo Martins Polska. - Wstąpienie do Programu Partnerstwa to dla nas wyróżnienie, ale także kolejne wyzwanie i szansa na rozwój naszych działań w zakresie CSR - dodaje Jaworska-Rutkowska.

Jeronimo Martins Polska w Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2013. Dobre praktyki”

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2013. Dobre praktyki” jest publikowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu od 12 lat. W kompleksowy sposób pokazuje najbardziej istotne wydarzenia i aktywności CSR w minionym roku w Polsce oraz dobre praktyki firm. W aktualnej edycji znalazł się szereg artykułów eksperckich oraz 400 praktyk, a pośród nich inicjatywy sieci sklepów Biedronka: „Dział ze sztuką”, Ogólnopolski Festyn Rodzinny z okazji Dnia Dziecka „Bądźmy razem”, kampania „Czytajmy etykiety”, „Codziennie bądźmy razem”, Kino z Biedronką, Mistrzostwa Polski i Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej, zrównoważone zarządzanie odpadami. W poprzednich edycjach raportu również publikowane były praktyki Jeronimo Martins Polska, m.in. programy edukacyjne „Śniadanie daje moc” i „Razem zadbajmy o zdrowie”.

Warszawa

Polityka Prywatności

W celu realizacji obowiązku informacyjnego, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. poniżej przekazujemy „klauzulę informacyjną” z prośbą o zapoznanie się.


Polityka prywatności i przetwarzania danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Impresja Studio Promocji z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Drewnianej 5 lok. 3,. Poniżej znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z realizacją usługi informacyjnej.

2. Dane osobowe przetwarzane są w celu w celu świadczenia usług informacyjnych oraz w celach marketingowych. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - „RODO”).

3. Dane będą przetwarzane w celach marketingowych do momentu wycofania przez Ciebie zgody na takie przetwarzanie.

W zakresie usług Impresja Studio PR Twoje dane będą przetwarzane przez okres, w którym usługi te będą świadczone oraz, w uzasadnionych wypadkach, po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

4. Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych w pierwotnym celu, dane będą, w uzasadnionych wypadkach, przetwarzane po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

5. Podanie danych jest dobrowolne

6. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane.

7. Jako administrator Twoich danych, zapewniamy Ci prawo dostępu do Twoich danych, możesz je również sprostować, żądać ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także skorzystać z uprawnienia do złożenia wobec Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Informujemy także, że przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.

8. Na niniejszej witrynie znajdują się wtyczki społecznościowe serwisu Facebook: „Lubię to”, które są powiązane z serwisem Facebook. Pod naszym artykułami umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu Facebook. Używając przycisku „Lubię to”, użytkownik loguje się do serwisu Facebook, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności określone przez serwis Facebook.

9. Ta strona zbiera w sposób automatyczny informacje zawarte w plikach cookies i wykorzystuje je w celach statystycznych oraz do usprawnienia funkcjonowania serwisu. Pliki Cookiem są też zbierane przez Google Analytics. Pliki cookies są plikami tekstowymi, które przechowywane są w komputerze użytkownika serwisu.

Wykorzystujemy dwa rodzaje plików cookies – tymczasowe i stałe. Pliki tymczasowe przechowywane są do momentu opuszczenia przez Ciebie naszej strony (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w Twoim komputerze do czasu ich usunięcia lub przez czas wynikający z ich ustawień.

W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików cookies lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje możesz sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików cookies w komputerze. Informacje dotyczące ustawień przeglądarek internetowych dostępne są w jej menu (pomoc) lub na stronie jej producenta.

Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki
       

10. Przedstawicielem Administratora jest Tomasz Brzozowski Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.