updated 2:28 PM CET, Dec 14, 2018
Na żywo:
A+ A A-

Partner Strategiczny FOB z raportem CSR

  • Napisał 
  • Dział: CSR
Wyróżniony od l. Mirella Panek-Owsiańska i Anetta Jaworska-Rutkowska fot. Biedronka od l. Mirella Panek-Owsiańska i Anetta Jaworska-Rutkowska

Wiodąca sieć sklepów spożywczych, podczas 5. Targów CSR, uroczyście dołączyła do grona Partnerów Strategicznych Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Podczas Targów Jeronimo Martins Polska ogłosiła także Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2013. Dobre praktyki”, w którym znalazły się przykłady działań CSR prowadzonych przez spółkę.

Program Partnerstwa to kompleksowy program współpracy Forum Odpowiedzialnego Biznesu z firmami, które poprzez swoje zaangażowanie i długofalowe działania przyczyniają się do szerzenia idei odpowiedzialnego biznesu w Polsce.

- Partnerzy Strategiczni FOB to liderzy odpowiedzialnego biznesu w Polsce, firmy które chcą się ciągle doskonalić, a także dzielić swoim doświadczeniem i dobrymi praktykami z innymi – mówi Mirella Panek-Owsiańska, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu. – Reprezentują różne branże, ale też różną strukturę własności, są to zarówno firmy z polskim kapitałem, jak i międzynarodowe korporacje, łączy je strategiczne podejście do odpowiedzialnego biznesu – dodaje Mirella Panek-Owsiańska.

Podstawą przyjęcia firmy do Programu Partnerstwa są realizowane praktyki biznesowe oraz chęć i gotowość firmy do wprowadzania zasad odpowiedzialnego biznesu w swoje działania i rozwijania tego tematu w Polsce.

- Skuteczna realizacja misji społecznej odpowiedzialności wymaga skoordynowania wszystkich obszarów działalności firmy. Spółka w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu realizuje długofalowe inwestycje w oparciu o pięć filarów. Są to: godny zaufania pracodawca, godna zaufania sieć handlowa, godny zaufania partner handlowy, godny zaufania członek środowiska naturalnego oraz godny zaufania członek społeczeństwa - mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, Kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR Jeronimo Martins Polska. - Wstąpienie do Programu Partnerstwa to dla nas wyróżnienie, ale także kolejne wyzwanie i szansa na rozwój naszych działań w zakresie CSR - dodaje Jaworska-Rutkowska.

Jeronimo Martins Polska w Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2013. Dobre praktyki”

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2013. Dobre praktyki” jest publikowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu od 12 lat. W kompleksowy sposób pokazuje najbardziej istotne wydarzenia i aktywności CSR w minionym roku w Polsce oraz dobre praktyki firm. W aktualnej edycji znalazł się szereg artykułów eksperckich oraz 400 praktyk, a pośród nich inicjatywy sieci sklepów Biedronka: „Dział ze sztuką”, Ogólnopolski Festyn Rodzinny z okazji Dnia Dziecka „Bądźmy razem”, kampania „Czytajmy etykiety”, „Codziennie bądźmy razem”, Kino z Biedronką, Mistrzostwa Polski i Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej, zrównoważone zarządzanie odpadami. W poprzednich edycjach raportu również publikowane były praktyki Jeronimo Martins Polska, m.in. programy edukacyjne „Śniadanie daje moc” i „Razem zadbajmy o zdrowie”.

Warszawa