updated 3:02 PM CET, Nov 16, 2018
Na żywo:
A+ A A-

Projektanci dla sieci handlowej

  • Napisane przez mat. pras.
  • Dział: CSR

16 marca br. poznaliśmy laureatki trzeciej edycji konkursu „Młodzi projektanci dla Biedronki", organizowanego przez sieć sklepów Biedronka przy wsparciu merytorycznym Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Bluzki i T-shirty z zaprojektowanymi przez studentki nadrukami trafią do sprzedaży w czerwcu br.

Sieć sklepów Biedronka oraz Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi od 2013 roku przeprowadzają konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki". W pierwszych dwóch jego edycjach wzięło udział 125 studentów Katedry Ubioru, którzy zaprojektowali sukienki i tuniki oraz bluzki o charakterze wieczorowym. Poprzednie odsłony konkursu cieszyły się również dużym zainteresowaniem klientów sklepów Biedronka. Do tej pory sprzedanych zostało już blisko 40 tys. egzemplarzy sukienek, tunik i bluzek.

Laureatkami bieżącej edycji są: Marta Szatan, Ewelina Jastrzębska, Maja Bączyńska i Sandra Płokarz, które zaprojektowały nadruki na bluzki dla kobiet i - po raz pierwszy w konkursie - na T-shirty dla mężczyzn.

Drukarnie, w których wykonano nadruki, są zlokalizowane w Łodzi, co umożliwiło studentkom poznanie praktycznej strony produkcji tego typu elementów na materiałach. Dzięki zaangażowaniu autorek zwycięskich prac i współpracy z grafikami powstały wyjątkowe produkty, sygnowane metkami z logo młodych projektantek.

Celem konkursu jest wsparcie młodych, uzdolnionych projektantów w rozwoju ich kariery zawodowej. Studenci mają okazję skonfrontować swoje pomysły z potrzebami rynku, a sieć sklepów Biedronka wzbogacić swoją ofertę o atrakcyjny produkt skierowany do wszystkich klientów. Biedronka wspiera także edukację studentów poprzez finansowanie dostępu do największej, światowej platformy analizującej trendy: Worth Global Style Network*. Dzięki niemu studenci Katedry Ubioru oraz innych wydziałów mogą korzystać z najnowszych opracowań dotyczących trendów.

Warszawa