updated 3:05 PM CET, Nov 9, 2018
Na żywo:
A+ A A-

Sieć i gazeta razem dla dzieci

  • Napisał 
  • Dział: CSR
Wyróżniony Sieć i gazeta razem dla dzieci fot. Biedronka

Sieć popularnych sklepów wspólnie z wysokonakładowym pismem przygotowały specjalną książeczkę z płytą CD. Środki z jej sprzedaży zostaną przeznaczone na pomoc chorym dzieciom w ramach wspólnego projektu społecznego „Codziennie bądźmy razem”.

Od 30 lipca, na klientów Biedronki czekają „Wesołe piosenki dla dzieci” wydane z Fundacją Faktu.

Publikacja „Wesołe piosenki dla dzieci” ma na celu pomaganie oraz naukę poprzez zabawę i czerpanie z klasycznego repertuaru dziecięcej piosenki. Słynne utwory jak np. „Jedzie pociąg z daleka”, czy „Wlazł kotek na płotek”, śpiewane przez wiele pokoleń, w wesołej, wakacyjnej aranżacji nie tylko pomagają, ale i uczą. Do płyty dołączona jest także książeczka, w której znalazły się teksty wszystkich piosenek do wspólnego śpiewania.

- Chcemy pomagać! Tym, którzy kupią płytę, bo gwarantujemy, że ich dzieci zakochają się w tych piosenkach. I w konsekwencji tym, którzy walczą o zdrowie swoich dzieci, bo właśnie takim, ciężko chorym maluchom pomagamy sprzedając ten krążek – tłumaczy Jan Domaniewski, wiceprezes Fundacji Faktu.

- „Wesołe piosenki” to już szósta publikacja w ramach wspólnego projektu z Fundacją Faktu, z której środki przeznaczone są na pomoc chorym dzieciom i ich rodzinom. Dzięki zaangażowaniu naszych klientów możliwa jest realna pomoc finansowa dla dzieci - mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR, Jeronimo Martins Polska.

Książeczkę z płytą „Najpiękniejsze polskie kolędy” można kupić wyłącznie w sklepach sieci Biedronka od 30 lipca br. w cenie 9,99 zł.

Od 2012 r. w ramach charytatywnego programu sieci Biedronka i Fundacji Faktu „Codziennie bądźmy razem” w sklepach pojawiły się już płyty: „Śpij córeczko, śpij syneczku...Najpiękniejsze polskie kołysanki“, „Piosenki dla dzieci. Buzia sama śpiewa!”, „Opowieści z krainy pięknych snów” oraz „Najpiękniejsze polskie kolędy, edycja 2013 i 2014”. Dzięki sprzedaży ponad 34 tys. egzemplarzy ostatniego wydawnictwa, udało się pomóc 50 podopiecznym Fundacji Faktu. Program został nominowany do Konkursu Kampania Społeczna Roku 2013.

Warszawa