updated 6:33 AM CET, Nov 27, 2017
A+ A A-

Karty podarunkowe Biedronki

  • Napisane przez Jeronimo Martins Polska
  • Dział: CSR
Wyróżniony Karty podarunkowe Biedronki Jeronimo Martins Polska

25 września br. sieć Biedronka zaoferuje swoim klientom indywidualnym trzy karty podarunkowe, będące wygodnym i praktycznym pomysłem na prezent.

Każdą z kart można doładować kwotą od 10 zł do 5 tys. zł, a zgromadzone na niej środki przeznaczyć na zakup produktów w dowolnym sklepie sieci. Karty mogą być również nabywane przez przedsiębiorców, chcących podarować je swoim pracownikom.

Od 25 września klienci Biedronki będą mogli korzystać z trzech różnych kart podarunkowych. Karta „Zakupy w prezencie” stanowi podstawową wersję karty podarunkowej, z której mogą korzystać wszyscy. Wersja „Lepsza niż kieszonkowa” jest dedykowana dzieciom i może być stosowana jako zamiennik kieszonkowego. Sprawdzi się także w roli pierwszej w życiu dziecka karty płatniczej. Natomiast karta „Premia w kieszeni” jest przeznaczona dla klientów biznesowych i stanowi dobry sposób na przekazanie dodatkowych świadczeń dla pracowników lub klientów danej firmy.

 - Nasze karty cieszą się rosnącą popularnością wśród klientów biznesowych. Teraz również klienci indywidualni będą mogli z nich skorzystać. Nasza karta to dobry pomysł na prezent, zwłaszcza, że obdarowana osoba będzie mogła ją wykorzystać tuż za rogiem, w swojej Biedronce - mówi Jakub Linkowski, kierownik Działu Doskonalenia Pracy Sklepu w Jeronimo Martins Polska S.A. 

Karty będzie można doładować kwotą od 10 zł do 5 tys. zł przy każdym stanowisku kasowym, w każdym z ponad 2700 sklepów Biedronka, ulokowanych w ponad tysiącu miejscowości w całej Polsce.

 Sieć Biedronka wprowadziła karty podarunkowe dla klientów biznesowych w 2015 roku. W 2017 r. Biedronka wydała przedsiębiorcom dwa razy więcej kart niż w roku ubiegłym.

12°C

Warszawa

Fair

Humidity: 52%

Wind: 11.27 km/h

  • 23 Oct 2015 16°C 6°C
  • 24 Oct 2015 15°C 12°C