updated 2:50 PM CEST, Oct 19, 2018
Na żywo:
A+ A A-

Biedronka wyróżniona za CSR

  • Napisał 
  • Dział: CSR
Biedronka wyróżniona za CSR www.sxc.hu

W raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2010. Dobre praktyki”, Biedronka została wyróżniona za działania skierowane do pracowników.

{jumi [*4]}W szczególności za prowadzoną profilaktykę zdrowotną oraz uczestnictwo w projekcie „Partnerstwo dla zdrowia”. Raport  został opracowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB). To już dziewiąta edycja tego prestiżowego raportu, jednej z najważniejszych publikacji dotyczących CSR w Polsce. Dokument wyszczególnia najważniejsze praktyki CSR, realizowane przez firmy działające w Polsce. Zostały one podzielone na pięć obszarów: społeczeństwo, rynek, środowisko, miejsce pracy oraz zarządzanie i raportowanie. Biedronka, uwzględniona w raporcie po raz pierwszy, otrzymała wyróżnienie w dwóch obszarach: miejsce pracy i rynek. W ramach programów profilaktyki zdrowotnej od kilku lat wszyscy zatrudnieni w sieci mogą skorzystać ze specjalistycznych badań, pozwalających na wczesne wykrycie groźnych chorób, a także ze szczepień przeciwko grypie. Natomiast „Partnerstwo dla zdrowia” to projekt powstały przy współpracy trzech firm i jednej instytucji naukowej, mający przeciwdziałać niedożywieniu dzieci w Polsce. W efekcie tej współpracy powstał produkt użyteczny społecznie – Mleczny Start, czyli kaszka manna, sprzedawana w sklepach Biedronka w takiej cenie, by przychody ze sprzedaży pokrywały jedynie koszty produkcji i dystrybucji.

– Cieszymy się z obecności w tym prestiżowym raporcie. Za pośrednictwem raportu możemy podzielić się naszymi doświadczeniami i promować dobre praktyk w zakresie CSR. Mamy nadzieję, że staną się one inspiracją dla innych. W swojej strategii ogromny nacisk kładziemy na działania skierowane do pracowników oraz aktywne wsparcie projektów, służących rozwiązaniu najważniejszych problemów, w tym przypadku dotyczących dbałości o zdrowie – mówi Alfred Kubczak, dyrektor ds. relacji zewnętrznych JMD. Wyróżnienia otrzymane w tych dwóch kategoriach potwierdzają, że Biedronka sprawnie i efektywnie porusza się w dwóch kluczowych dla jej działalności obszarach, jakimi są rynek i pracownicy. To szczególnie ważne, bo Biedronka jest jednym z największych prywatnych pracodawców w Polsce. Zatrudnia ponad 30 tys. osób. Forum Odpowiedzialnego Biznesu jest najstarszą i największą organizacją pozarządową w Polsce, która zajmuje się koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu w kompleksowy sposób. Stowarzyszenie powstało w 2000 roku, posiada status organizacji pożytku publicznego. FOB prowadzi liczne działania umożliwiające dialog i wymianę doświadczeń w zakresie odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju pomiędzy firmami, przedstawicielami władz publicznych, organizacjami pozarządowymi oraz środowiskiem akademickim. Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2010. Dobre praktyki” trafia do szerokiego grona odbiorców: setek firm i instytucji, wielu wyższych uczelni i bibliotek. Dostępny jest w wersji papierowej, w formie ebooka i pdf oraz trafia do bazy wiedzy w zakładce dobrych praktyk na stronie internetowej FOB.

{jumi [*9]}

Warszawa

Polityka Prywatności

W celu realizacji obowiązku informacyjnego, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. poniżej przekazujemy „klauzulę informacyjną” z prośbą o zapoznanie się.


Polityka prywatności i przetwarzania danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Impresja Studio Promocji z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Drewnianej 5 lok. 3,. Poniżej znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z realizacją usługi informacyjnej.

2. Dane osobowe przetwarzane są w celu w celu świadczenia usług informacyjnych oraz w celach marketingowych. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - „RODO”).

3. Dane będą przetwarzane w celach marketingowych do momentu wycofania przez Ciebie zgody na takie przetwarzanie.

W zakresie usług Impresja Studio PR Twoje dane będą przetwarzane przez okres, w którym usługi te będą świadczone oraz, w uzasadnionych wypadkach, po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

4. Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych w pierwotnym celu, dane będą, w uzasadnionych wypadkach, przetwarzane po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

5. Podanie danych jest dobrowolne

6. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane.

7. Jako administrator Twoich danych, zapewniamy Ci prawo dostępu do Twoich danych, możesz je również sprostować, żądać ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także skorzystać z uprawnienia do złożenia wobec Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Informujemy także, że przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.

8. Na niniejszej witrynie znajdują się wtyczki społecznościowe serwisu Facebook: „Lubię to”, które są powiązane z serwisem Facebook. Pod naszym artykułami umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu Facebook. Używając przycisku „Lubię to”, użytkownik loguje się do serwisu Facebook, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności określone przez serwis Facebook.

9. Ta strona zbiera w sposób automatyczny informacje zawarte w plikach cookies i wykorzystuje je w celach statystycznych oraz do usprawnienia funkcjonowania serwisu. Pliki Cookiem są też zbierane przez Google Analytics. Pliki cookies są plikami tekstowymi, które przechowywane są w komputerze użytkownika serwisu.

Wykorzystujemy dwa rodzaje plików cookies – tymczasowe i stałe. Pliki tymczasowe przechowywane są do momentu opuszczenia przez Ciebie naszej strony (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w Twoim komputerze do czasu ich usunięcia lub przez czas wynikający z ich ustawień.

W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików cookies lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje możesz sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików cookies w komputerze. Informacje dotyczące ustawień przeglądarek internetowych dostępne są w jej menu (pomoc) lub na stronie jej producenta.

Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki
       

10. Przedstawicielem Administratora jest Tomasz Brzozowski Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.