updated 1:57 PM CEST, Aug 20, 2018
Na żywo:
A+ A A-

VIII raport CSR rozstrzygnięty

  • Napisał 
  • Dział: CSR
Nagrodzona kaszka "Mleczny start" zakupymamy.pl Nagrodzona kaszka "Mleczny start"

Redakcje Gazety Finansowej i portalu Kurier365.pl dokonały wyboru laureatów VIII edycji Raportu: Społeczna Odpowiedzialność Biznesu.

{jumi [*4]}Podobnie jak w jego poprzednich edycjach wyróżnione zostały firmy i instytucje, które w swojej działalności szczególny nacisk kładą na działania skierowane zarówno do pracowników i klientów, ale też do najbardziej potrzebujących grup społecznych. Tym razem nagrodzono firmy związane z branżą spożywczą. W VIII edycji redakcje szczególnie przyjrzały się programom i projektom prywatnych firm, przygotowanych z myślą o najmłodszych. Wyróżnione zostały jak zawsze dwa projekty: „Tesco Dzieciom” - prowadzona od 2008 r. akcja, której celem jest powstawanie nowych rodzinnych placówek oraz „Mleczny Start” – pierwszy w Polsce produkt użyteczny społecznie, stworzony przez firmy Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytut Matki i Dziecka, które zawiązały wspólny front przeciwko problemowi nieprawidłowego żywienia dzieci w Polsce i jego dramatycznym skutkom społecznym, i zdrowotnym. Pierwszy projekt, to akcja realizowana wspólnie z klientami, pracownikami i partnerami biznesowymi współpracującymi z Tesco. Partnerem strategicznym akcji jest Fundacja Pomocy Dzieciom „Happy Kids”. Dzięki zaangażowaniu wszystkich sklepów Tesco na terenie całego kraju w ubiegłym roku udało się otworzyć dwa pierwsze Rodzinne Domy Dziecka w Łodzi i w Wieruszowie.

Na szczególną uwagę zasługuję też drugi nagrodzony projekt stworzony przez trzy niezależne od siebie firmy i instytucję naukową. Zawiązana w tym celu koalicja „Partnerstwo dla zdrowia”, która jest autorem „Mlecznego Startu”, to pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce. Każdy z partnerów ma swój udział w projekcie. Inicjatorem akcji jest Danone z kolei Lubella dostarcza główny surowiec, a Instytut dba o odpowiednią zawartość składników odżywczych i witamin. Biedronka, która posiada już ponad 1650 sklepów w całej Polsce, wzięła na siebie odpowiedzialność za dystrybucję produktu. - Jesteśmy przekonani, że wyniki naszego raportu, jak też towarzyszące mu komentarze i artykuły ekspertów rynku w zakresie CSR, przyczynią się do tego, że już niebawem każda profesjonalnie zarządzana działalność będzie niejako etycznie zobligowana do prowadzenia podobnych działań CSR – mówi Piotr Bachurski, redaktor naczelny Gazety Finansowej. Uroczysta Gala, podczas której zostaną wręczone nagrody redakcji Gazety Finansowej i portalu Kurier365.pl za prowadzenie skutecznych działań CSR, odbędzie się w czerwcu br.
Raport Społeczna Odpowiedzialność Biznesu „Gazeta Finansowej” i portalu Kurier365.pl publikowany jest co kwartał i w całości poświęcony obszarowi CSR. Ukazało się już osiem edycji raportu. Każdorazowo wyróżniane są dwa projekty- przykłady dobrze przygotowanych programów wsparcia ważnych społecznie obszarów. W raporcie znajdują się również artykuły ekspertów i liderów opinii publicznej, którzy radzą, jak poruszać się w obszarze działań CSR.

{jumi [*9]}

Warszawa

Polityka Prywatności

W celu realizacji obowiązku informacyjnego, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. poniżej przekazujemy „klauzulę informacyjną” z prośbą o zapoznanie się.


Polityka prywatności i przetwarzania danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Impresja Studio Promocji z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Drewnianej 5 lok. 3,. Poniżej znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z realizacją usługi informacyjnej.

2. Dane osobowe przetwarzane są w celu w celu świadczenia usług informacyjnych oraz w celach marketingowych. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - „RODO”).

3. Dane będą przetwarzane w celach marketingowych do momentu wycofania przez Ciebie zgody na takie przetwarzanie.

W zakresie usług Impresja Studio PR Twoje dane będą przetwarzane przez okres, w którym usługi te będą świadczone oraz, w uzasadnionych wypadkach, po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

4. Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych w pierwotnym celu, dane będą, w uzasadnionych wypadkach, przetwarzane po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

5. Podanie danych jest dobrowolne

6. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane.

7. Jako administrator Twoich danych, zapewniamy Ci prawo dostępu do Twoich danych, możesz je również sprostować, żądać ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także skorzystać z uprawnienia do złożenia wobec Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Informujemy także, że przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.

8. Na niniejszej witrynie znajdują się wtyczki społecznościowe serwisu Facebook: „Lubię to”, które są powiązane z serwisem Facebook. Pod naszym artykułami umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu Facebook. Używając przycisku „Lubię to”, użytkownik loguje się do serwisu Facebook, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności określone przez serwis Facebook.

9. Ta strona zbiera w sposób automatyczny informacje zawarte w plikach cookies i wykorzystuje je w celach statystycznych oraz do usprawnienia funkcjonowania serwisu. Pliki Cookiem są też zbierane przez Google Analytics. Pliki cookies są plikami tekstowymi, które przechowywane są w komputerze użytkownika serwisu.

Wykorzystujemy dwa rodzaje plików cookies – tymczasowe i stałe. Pliki tymczasowe przechowywane są do momentu opuszczenia przez Ciebie naszej strony (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w Twoim komputerze do czasu ich usunięcia lub przez czas wynikający z ich ustawień.

W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików cookies lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje możesz sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików cookies w komputerze. Informacje dotyczące ustawień przeglądarek internetowych dostępne są w jej menu (pomoc) lub na stronie jej producenta.

Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki
       

10. Przedstawicielem Administratora jest Tomasz Brzozowski Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.