updated 3:05 PM CET, Nov 9, 2018
Na żywo:
A+ A A-

Pielęgnujemy EKOzwyczaje z Biedronką

  • Napisał 
  • Dział: CSR
Pielęgnujemy EKOzwyczaje z Biedronką Biedronka

W październikowej, ogólnopolskiej akcji „Pielęgnujemy EKOzwyczaje” firm Carlsberg Polska i Jeronimo Martins Dystrybucja, wzięło aktywny udział ok. 25 tys. osób.

Do sklepów sieci Biedronka objętych promocją ekologiczną dostarczyły one łącznie ponad 40 t szkła. Każda osoba, za dostarczone opakowania szklane, otrzymała w nagrodę sadzonkę wrzosu. Patronat nad akcją objęły: Rekopol - Organizacja Odzysku oraz Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie. Celem wspólnych działań jest budowanie świadomości ekologicznej wśród konsumentów w obszarze segregacji opakowań szklanych i recyklingu. W zamian za przyniesienie 5 opakowań szklanych, klienci otrzymywali wrzos.

 

- Intencją naszej wspólnej akcji z Carlsberg Polska jest propagowanie wśród konsumentów pozytywnych EKOzachowań, szczególnie w obszarze segregacji opakowań szklanych – mówi Sylwia Krzyżycka, dyrektor działu kontroli jakości Jeronimo Martins Dystrybucja.  - Frekwencja była zdecydowanie wyższa niż podczas poprzedniej akcji z Biedronką, co świadczy o tym, iż naszym konsumentom nie jest obojętny temat recyklingu. Klienci przynosili przede wszystkim słoiki i butelki po piwie. Dla nas - jako producenta tego napoju, niezmiernie ważnym jest podnoszenie świadomości ekologicznej naszych klientów, wskazując, co należy czynić z opakowaniami szklanymi, by minimalizować wpływ na środowisko i tym samym - zachęcanie do odpowiedzialnej postawy na co dzień - mówi Jagoda Jastrzębska, kierownik ds. rozwoju odpowiedzialnego biznesu w Carlsberg Polska.

Łącznie w sklepach w Poznaniu zebrano 5,04 t szkła, w Szczecinie – 5,59 t, w Warszawie – 5,38 t, we Wrocławiu – 10,34 t, w Krakowie – 1,46 t, zaś w Lublinie – 12,8 t.

{jumi [*9]}

Warszawa