Wydrukuj tę stronę
sobota, 30 styczeń 2010 14:42

Karty w Internecie

Napisane przez Radosław Konieczny
Oceń ten artykuł
(1 głos)
Karta podarunkowa Go Smile Karta podarunkowa Go Smile

Zakończyla się pierwszy etap internetowej kampani wizerunkowej spółki Card System, należącej do Grupy Bonus – największego polskiego dystrybutora przedpłaconych kart płatniczych. Celem kampanii była promocja nowych kart podarunkowych Go Free i Go Smile.

W działaniach uwzględniono przede wszystkim internet. Akcji towarzyszyła promocja, prowadzona w wybranych punktach sprzedaży detalicznej, m.in. w HDS, Tabak Polska i Ruchu na terenie całego kraju. Kampanię wspierały też działania z zakresu public relations, prowadzone przez agencję AM Art-Media. Karty GoFree i GoSmile są promowane były na portalach biznesowych i ogólnoinformacyjnych, w witrynach młodzieżowych i kobiecych, a także na największych forach społecznościowych. Całość wspierana jest akcjami mailingowymi. Kampania została przygotowana przy współpracy z U2 Media sp. z o.o. i Tradedoubler oraz wrocławską agencją reklamową 2BU Studio.

Grupa Bonus, do której należy spółka Card Systems, to obecnie największy w kraju dystrybutor przedpłaconych kart płatniczych. Oprócz oferty skierowanej do klientów indywidualnych, jak wspomniane karty GoFree i GoSmile, Bonus oferuje gamę kart skierowanych do pracodawców. Popyt na karty przedpłacone wzrósł m.in. w związku z korzystnymi rozwiązaniami podatkowymi, wprowadzonymi w minionym roku. I tak świadczenia otrzymywane przez pracownika w związku z finansowaniem działalności socjalnej ze środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, są zwolnione do wysokości 380 zł – zwolnienie to obejmuje też środki przekazywane na karcie podarunkowej.

Korzystne rozwiązania podatkowe wiążą się także ze stosowaniem kart restauracyjno-żywieniowych, będących bonami towarowymi w formie elektronicznej. Ich wartość, do wysokości 190 zł, stanowi koszt dla firmy. Nie jest również obciążona podatkiem VAT ani składką ZUS.

Artykuły powiązane

© 2019 KURIER365.PL