updated 6:33 AM CET, Nov 27, 2017
A+ A A-

Pierwsze w Polsce unikalne dostosowanie treści na ekranach z systemem kolejkowym

  • Napisał 
  • Dział: Firmy
Wyróżniony Pierwsze w Polsce unikalne dostosowanie treści na ekranach z systemem kolejkowym fot. Nanovo

Dostosowane do tematu rozmów interesantów z konsultantami treści prezentowane są na ponad 150. cyfrowych ekranach w całej sieci obsługi klienta operatora UPC (salony i tzw. „wyspy” w centrach handlowych). Zarządzaniem, dostarczeniem potrzebnej technologii oraz wdrożeniem systemu zajęli się specjaliści z dynamicznie rozwijającej się polskiej spółki Nanovo.

Integracja emitowanych na cyfrowych ekranach treści z systemem kolejkowym to jedna z wyjątkowych możliwości zastosowania digital signage. Dzięki wykorzystaniu opracowanej przez specjalistów Nanovo unikalnej technologii Signio, wdrożone w punktach obsługi klienta UPC rozwiązanie zyskuje zupełnie nowe funkcje. Innowacja wdrożonego przez Nanovo systemu polega bowiem na dostosowaniu komunikacji określonych treści - na umieszczonych nad stanowiskiem obsługi klienta monitorach - do tematu spotkania interesanta z konsultantem.

- Integrujemy całą komunikację elektroniczną w punktach obsługi UPC. System wspiera sprzedaż i polepsza doświadczenie konsumenckie. Unikalnym aspektem, nie spotykanym nigdzie wcześniej, jest połączenie systemu digital signage z systemem kolejkowym w takim sposób, aby każdy interesant mógł oglądać treści, które mogą być dla niego/niej interesujące ze względu na wybrany temat rozmowy z konsultantem – mówi Dariusz Sobczak, członek zarządu Nanovo.

Każdy interesant odwiedzający salony sieci UPC określa temat spotkania z konsultantem dzięki systemowi kolejkowemu (wybór określonego numerka oznacza wybór danego tematu rozmowy z konsultantem). Może więc na przykład być to przedłużenie umowy na dostarczanie internetu, telewizji kablowej czy rozszerzenie oferty korzystania z telewizji o nowe kanały.

W momencie rozpoczęcia rozmowy z konsultantem, na cyfrowym monitorze nad stanowiskiem startuje emisja treści dotyczących tematu rozmowy. Jeśli jest to więc np. poszerzenie oferty, przedstawiana jest np. cała gama dodatkowych kanałów tematycznych objętych specjalną ofertą w taki sposób, aby zachęcić interesanta do podjęcia stosownej decyzji.

- Dzięki wybranemu w systemie kolejkowym numerkowi, system digital signage otrzymuje natychmiastową informację, jakie treści mają zostać wyemitowane na cyfrowych ekranach. W ten sposób otrzymujemy więc unikalną konfigurację sygnału z systemu kolejkowego z cyfrową dystrybucją treści, emitowanej w bardzo atrakcyjny dla potencjalnie zainteresowanej osoby sposób, a do tego opracowanej przez operatora telewizji kablowej i internetu – dodaje Sobczak.

Znajdujące się w salonach UPC videowalle i zlokalizowane w witrynach ekrany to rozwiązania, które - oddziałując na uwagę osób mijających placówki tego operatora telewizji kablowej i internetu - wpływają na lepsze doświadczenie konsumenckie. Pokazują one uniwersalność digital signage, bowiem rozwiązania tej dziedziny znajdują zastosowanie w coraz większej ilości branż.

Nanovo stale pracuje nad rozwojem możliwości digital signage, łącząc emisję treści na cyfrowych ekranach, atrakcyjny sposób ich prezentacji z doświadczeniem klienta i uzależnieniem od innych czynników, które mogą mieć w danym momencie wpływ na podjęcie stosownej decyzji zakupowej przez odbiorcę.

Nanovo to młoda polska spółka technologiczna której specjalizacją jest integracja zaawansowanych rozwiązań w przestrzeni offline. Spółka koncentruje się na rozwoju technologii i usług z obszaru multimedia & digital signage.

Opracowane przez specjalistów z firmy unikalne oprogramowanie SIGNIO stało się już znakiem firmowym spółki. Wykorzystane zostało m.in. we współpracy z takimi firmami jak operator telekomunikacyjny Play, salony perfumeryjne Sephora, sieć restauracji Dunkin' Donuts czy w zakładach produkcyjnych Procter&Gamble. Znajdujące się w ofercie Nanovo rozwiązania znalazły też zastosowanie w warszawskim biurze usług wspólnych Royal Bank of Scotland czy polskiej siedzibie Ernst & Young.

12°C

Warszawa

Fair

Humidity: 52%

Wind: 11.27 km/h

  • 23 Oct 2015 16°C 6°C
  • 24 Oct 2015 15°C 12°C
Polub nas na Facebooku

Jeśli uważasz, że są tu wartościowe teksty po prostu polub :).

Dziękujemy

Redakcja Kurier365.pl