updated 2:53 PM CEST, Jul 18, 2018
A+ A A-

Tańsze zakupy i rozmowy bez limitu dzięki tuBiedronka

  • Napisane przez Jeronimo Martins Polska
  • Dział: Firmy

Od poniedziałku 4 grudnia cała rodzina może oszczędzać dzięki tuBiedronka – telefonii komórkowej oferowanej przez sieć Biedronka.

To, co odróżnia tę ofertę od innych obecnych na rynku, to możliwość dokonywania tańszych zakupów w sklepach Biedronka. 20% wartości każdego doładowania tuBiedronka zapisywane jest na karcie „Moja Biedronka” do wykorzystania w formie rabatu podczas kolejnych zakupów. Nowa oferta telefonii obejmuje nie tylko darmowe połączenia i SMS-y wewnątrz sieci, ale także jeszcze niższe stawki i darmowy pakiet 5 GB lub 10 GB internetu po doładowaniu za odpowiednio 20 zł lub 30 zł.

Wszyscy obecni i przyszli użytkownicy sieci tuBiedronka otrzymają dodatkową korzyść w programie „Moja Biedronka”. Na karcie lojalnościowej zapisywany będzie rabat w wysokości 20% wartości zakupionego doładowania do wykorzystania podczas kolejnych zakupów.

– To świetna oferta na rynku kart prepaid. Wszystkie połączenia do tuBiedronka, TMobile i Heyah są za darmo, a do pozostałych sieci kosztują jedynie 18 gr/min. Za 20 zł miesięcznie można mieć nielimitowane rozmowy do wszystkich oraz internetowy pakiet 5 GB. Dodatkowo do każdego doładowania klient dostanie 20% jego wartości zapisanych jako rabat na karcie „Moja Biedronka”. Jest to atrakcyjna propozycja również dla całych rodzin korzystających z biedronkowej sieci telefonicznej, ponieważ rabaty przyznane za zakupy doładowań z kilku numerów mogą trafiać na jedną kartę „Moja Biedronka”. Dzięki temu rozwiązaniu, zebrane oszczędności można przeznaczyć na duże zakupy dla całej rodziny w jednym z ponad 2750 sklepów Biedronka w całej Polsce – mówi Paweł Lachman, dyrektor Zakupów Jeronimo Martins Polska.

Zebranego rabatu nie trzeba od razu wydawać, można go kumulować i przeznaczyć na zakupy w dowolnym terminie do 31 sierpnia 2018 r. Informację dotyczącą salda rabatu na karcie „Moja Biedronka” klient znajdzie na paragonie, na którym zostanie odnotowany zakup doładowania tuBiedronka, a także na stronie moja.biedronka.pl. Klient, dokonując płatności za zakupy, może zdecydować, czy chce wykorzystać zgromadzony rabat czy nie. Przy realizacji rabatu pozostała do zapłaty wartość paragonu musi wynieść co najmniej 1 zł. Można wykorzystać tylko część rabatu, gdy wartość zgromadzonego rabatu jest większa niż kwota zakupów pomniejszona o 1 zł. Akcja obejmuje jedynie doładowania, nie dotyczy zakupu starterów.

Usługa tuBiedronka to brak ukrytych opłat, przejrzysty cennik oraz maksymalna wygoda użytkowania. Najnowsza oferta gwarantuje darmowe rozmowy, SMS-y i MMSy wewnątrz sieci, do T-Mobile i Heyah. Cena minuty połączenia do innych sieci wynosi 18 gr, SMS 12 gr, a MMS 18 gr. Klient może również w dowolnej chwili aktywować pakiet nielimitowanych rozmów do wszystkich sieci za 19 zł, który jest ważny 30 dni. Dodatkowo, po każdym doładowaniu przyznawane są darmowe pakiety internetowe: 5 GB po doładowaniu w wysokości 20 zł lub 10 GB po zasileniu kwotą 30 zł. Szczegóły oferty są dostępne na stronie tubiedronka.pl. Istniejąca od 2009 r. sieć tuBiedronka stanowi uzupełnienie oferty sklepów Biedronka. Partnerem świadczącym usługi w ramach sieci tuBiedronka jest T-Mobile.

Warszawa

Polityka Prywatności

W celu realizacji obowiązku informacyjnego, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. poniżej przekazujemy „klauzulę informacyjną” z prośbą o zapoznanie się.


Polityka prywatności i przetwarzania danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Impresja Studio Promocji z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Drewnianej 5 lok. 3,. Poniżej znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z realizacją usługi informacyjnej.

2. Dane osobowe przetwarzane są w celu w celu świadczenia usług informacyjnych oraz w celach marketingowych. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - „RODO”).

3. Dane będą przetwarzane w celach marketingowych do momentu wycofania przez Ciebie zgody na takie przetwarzanie.

W zakresie usług Impresja Studio PR Twoje dane będą przetwarzane przez okres, w którym usługi te będą świadczone oraz, w uzasadnionych wypadkach, po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

4. Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych w pierwotnym celu, dane będą, w uzasadnionych wypadkach, przetwarzane po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

5. Podanie danych jest dobrowolne

6. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane.

7. Jako administrator Twoich danych, zapewniamy Ci prawo dostępu do Twoich danych, możesz je również sprostować, żądać ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także skorzystać z uprawnienia do złożenia wobec Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Informujemy także, że przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.

8. Na niniejszej witrynie znajdują się wtyczki społecznościowe serwisu Facebook: „Lubię to”, które są powiązane z serwisem Facebook. Pod naszym artykułami umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu Facebook. Używając przycisku „Lubię to”, użytkownik loguje się do serwisu Facebook, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności określone przez serwis Facebook.

9. Ta strona zbiera w sposób automatyczny informacje zawarte w plikach cookies i wykorzystuje je w celach statystycznych oraz do usprawnienia funkcjonowania serwisu. Pliki Cookiem są też zbierane przez Google Analytics. Pliki cookies są plikami tekstowymi, które przechowywane są w komputerze użytkownika serwisu.

Wykorzystujemy dwa rodzaje plików cookies – tymczasowe i stałe. Pliki tymczasowe przechowywane są do momentu opuszczenia przez Ciebie naszej strony (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w Twoim komputerze do czasu ich usunięcia lub przez czas wynikający z ich ustawień.

W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików cookies lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje możesz sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików cookies w komputerze. Informacje dotyczące ustawień przeglądarek internetowych dostępne są w jej menu (pomoc) lub na stronie jej producenta.

Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki
       

10. Przedstawicielem Administratora jest Tomasz Brzozowski Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.