Redakcja w słowie wstępnym podkreśla, że ranking jest subiektywnym zestawieniem, dokonanym przez zespół pisma. Dodatkowo redakcja „HM" zaznaczyła, że fakt, iż mimo spowolnienia gospodarczego udało się uniknąć paniki na polskim rynku, jest również zasługą umiejętnej polityki informacyjnej, prowadzonej przez spółki i instytucje. Więcej o rankingdu miesięcznika "Home and Market" dowiecie się tutaj.
Łukasz Zimnoch – Vatenfall Heat Poland
Wyróżnienie rzecznikowi VHP należy się za dobrze zaplanowaną i dobrze realizowaną, wspólnie z PGNiG, strategię informowania o wielkiej transakcji przejęcia aktywów spółki przez Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo. Można się spodziewać, że najpóźniej na początku przyszłego roku transakcja zostanie sfinalizowana. Okazuje się, że szwedzka firma utrzymuje wysokie standardy nie tylko w zakresie polityki pracowniczej, ale i komunikacji medialnej.
{jumi [*9]}