A+ A A-

Młodzi dla Marki Polska

Równo dziesięć lat temu, w roku 2007, powstała inicjatywa, która – obok konkursu „Teraz Polska” – stała się jedną z głównych wizytówek Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego. Chodzi o konkurs, w którym wyróżniane są najciekawsze prace magisterskie związane z promocją Polski, jej gospodarki, kultury, potencjału.

6 grudnia odbyła się gala XI edycji konkursu „Teraz Polska Promocja i Rozwój”.

Rośnie liczba ciekawych prac, rośnie też liczba partnerów – w tym roku po raz pierwszy do ich grona dołączyła Telewizja Polska z nagrodą Prezesa Zarządu.

Na początek krótko o … początkach. W gronie Fundacji i jej przyjaciół pojawił się pomysł, by nagradzać nie tylko tych, którzy swoimi sukcesami budują Markę Polska, ale również młodych ludzi, którzy mają niebanalne pomysły na wzmocnienie tej Marki. I tak powstał konkurs „Teraz Polska Promocja”. Inicjatorami, oprócz Fundacji, byli również Uniwersytet Warszawski oraz Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, zaś patronatu konkursowi udzieliło Ministerstwo Gospodarki. 

Pierwsze edycje konkursu poświęcone były promocji naszej gospodarki za granicą, ale w kolejnych edycjach doszły zagadnienia związane z konkurencyjnością i innowacyjnością polskiej gospodarki. Rozrosła się również lista honorowych patronów i partnerów - o czym z satysfakcją informuję. Dzisiaj są na niej: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Rozwoju, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Polska Organizacja Turystyczna, Instytut Adama Mickiewicza oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Honorowymi patronami, gwarantującymi odpowiedni poziom merytoryczny konkursu, są uczelnie: Uniwersytet Warszawski, Szkoła Główna Handlowa, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego oraz Politechnika Warszawska. Medialnym patronem tegorocznej edycji było TVP Info.

Było o historii, to pozwolą Państwo, że teraz będzie trochę statystyki. W trakcie jedenastu edycji konkursu oceniono ogółem 732 prace, a wyróżniono 124. W XI edycji, którą w ubiegłym tygodniu rozstrzygnęliśmy, udział wzięło blisko 70 studentów, a nagrody i wyróżnienia trafiły do 14 osób. Fragmenty zwycięskich prac zostaną opublikowane, jak co roku, w specjalnym e-booku.

Nagroda główna I stopnia przypadła pani Anastassiyi Yevtushenko za pracę E-commerce jako innowacyjna forma przedsiębiorczości. To znamienne, że zdobyła ją absolwentka z zagranicy, która studiowała w Polsce. Nagrodę główną II stopnia przyznano Marcinowi Metryckiemu, autorowi pracy Etnocentryzm konsumencki na przykładzie decyzji zakupowych odzieży wśród studentów UW, zaś nagrodę III stopnia – Agnieszce Pluszczewicz za pracę dotyczącą projektu kaszubskiego centrum kulturalnego w dawnej latarni morskiej. Pełna lista laureatów znajduje się na stronie internetowej Fundacji „Teraz Polska”.

Laureaci konkursu „Teraz Polska Promocja i Rozwój” budują swoją karierę w instytucjach publicznych, prywatnych firmach i mediach. Swoją zawodową przyszłość wiążą przede wszystkim z naszym krajem. Nie chcą wyjeżdżać z Polski, a wręcz przeciwnie. Chcą mieć realny wpływ na jego przyszłość. Trzymam kciuki, by dano im jak najszersze pole do popisu – Polsce to się opłaci!

Wszystkim jeszcze raz – bo miałem okazję osobiście – serdecznie gratuluję. Proszę przyjąć ode mnie i całej załogi Fundacji „Teraz Polska” najszczersze wyrazy uznania.

Warszawa

Polityka Prywatności

W celu realizacji obowiązku informacyjnego, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. poniżej przekazujemy „klauzulę informacyjną” z prośbą o zapoznanie się.


Polityka prywatności i przetwarzania danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Impresja Studio Promocji z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Drewnianej 5 lok. 3,. Poniżej znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z realizacją usługi informacyjnej.

2. Dane osobowe przetwarzane są w celu w celu świadczenia usług informacyjnych oraz w celach marketingowych. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - „RODO”).

3. Dane będą przetwarzane w celach marketingowych do momentu wycofania przez Ciebie zgody na takie przetwarzanie.

W zakresie usług Impresja Studio PR Twoje dane będą przetwarzane przez okres, w którym usługi te będą świadczone oraz, w uzasadnionych wypadkach, po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

4. Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych w pierwotnym celu, dane będą, w uzasadnionych wypadkach, przetwarzane po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

5. Podanie danych jest dobrowolne

6. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane.

7. Jako administrator Twoich danych, zapewniamy Ci prawo dostępu do Twoich danych, możesz je również sprostować, żądać ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także skorzystać z uprawnienia do złożenia wobec Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Informujemy także, że przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.

8. Na niniejszej witrynie znajdują się wtyczki społecznościowe serwisu Facebook: „Lubię to”, które są powiązane z serwisem Facebook. Pod naszym artykułami umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu Facebook. Używając przycisku „Lubię to”, użytkownik loguje się do serwisu Facebook, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności określone przez serwis Facebook.

9. Ta strona zbiera w sposób automatyczny informacje zawarte w plikach cookies i wykorzystuje je w celach statystycznych oraz do usprawnienia funkcjonowania serwisu. Pliki Cookiem są też zbierane przez Google Analytics. Pliki cookies są plikami tekstowymi, które przechowywane są w komputerze użytkownika serwisu.

Wykorzystujemy dwa rodzaje plików cookies – tymczasowe i stałe. Pliki tymczasowe przechowywane są do momentu opuszczenia przez Ciebie naszej strony (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w Twoim komputerze do czasu ich usunięcia lub przez czas wynikający z ich ustawień.

W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików cookies lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje możesz sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików cookies w komputerze. Informacje dotyczące ustawień przeglądarek internetowych dostępne są w jej menu (pomoc) lub na stronie jej producenta.

Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki
       

10. Przedstawicielem Administratora jest Tomasz Brzozowski Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.