updated 10:24 AM CEST, Aug 20, 2018
Na żywo:
A+ A A-

Mr. DARK: napój o którym zrobiło się głośno

Wyróżniony Mr. DARK: napój o którym zrobiło się głośno

John Lemon, Bombilla, Elo Clementine, a może Mr. Dark? Polskie kluby opanowały modne, hipsterskie napoje, bez których ciężko wyobrazić sobie prestiżowe miejsca w kraju. Na początku 2014 roku, na rynku zadebiutował rodzimy, naturalny napój Mr. DARK.

Czytelnikom portalu Kurier365.pl, opowie o nim Dariusz Skóra - jego pomysłodawca i producent.

Dzięki Pana wytwórni napojów, gdzie rozlewane są prawie wszystkie modne hipsterskie marki, o Szydłowcu zrobiło się głośno. Czy władze miasta to doceniły?

Za hipstersko-hardcorowe napoje raczej nagród nie dają (śmiech).

Niech Pan zdradzi naszym Czytelnikom tajemnice mrocznej rodziny – Mr. DARK.

Nie jest ona taka mroczna. Nazwa napojów pochodzi od mojego imienia Darek. Po angielsku jest tylko bardziej strasznie. To czysty przypadek, ale też mi się podoba. Wspólnie z Andrzejem Kwiatkowskim od jakiegoś czasu zajmujemy się, jako nieliczni w Polsce, produkcją czołowych rodzimych młodzieżowych marek.

Przyznam, że już kilka lat temu chciałem zrobić Mr. DARKA, jednak mało kto wtedy doceniał naturalne produkty. Jeszcze polskie? Sami państwo pamiętacie ten wielki bum na zachodnie, ładne opakowania z tajemniczym środkiem.

Na początku roku postanowiłem udowodnić, że "Polacy nie gęsi..." i swój napój mają. Marna jakość niekoniecznie naturalnych zachodnich marek jeszcze przyspieszyła moje działanie.

Pierwszym Darkiem był „Black", czarna kola stworzona na bazie czarnego bzu. Potem powstał „White" - prawdopodobnie pierwsza na świecie biała kola. Silver – naturalny tonic z chininy oraz „Gold" - niegazowana herbata yerba mate. Rodzinę na razie zamknął naturalny energetyk Mr. DARK Power, który jest lekko gazowanym, pobudzającym miksem: chaiu, yerby mate i naturalnej kofeiny. Oczywiście wszystkie produkty są naturalne.

Czy polskie Mr. DARKI mają szanse powalczyć o rynek z zachodnią konkurencją?

Sądzę, że jesteśmy na dobrej drodze aby powalczyć na rynku z zachodnimi markami. Staramy się udowodnić Polakom, że nasze produkty wcale nie są gorsze od zagranicznych. Na tym głównie opieramy naszą promocję, ponieważ działamy na trudnym rynku i nie jesteśmy w stanie reklamować naszych produktów na tak szeroką skalę, jak to robią firmy z ogromnym kapitałem. Niestety, takie są prawa rynku. Nie można się przejmować, tylko trzeba wtedy zanucić sobie kawałek Sex Pistols „Never Mind the Bollocks" i działać dalej.

Czołowa światowa korporacja Shell ma wasze produkty na swoich stacjach. Mr. DARKA można wypić w pubie lubelskiej Perły, czy modnych stołecznych barach i klubach m.in. Gringo, Offside, Buri Sushi, Telavivie czy krakowskim Bunkrze Cafe. Chyba nie jest tak najgorzej?

Przez kilka miesięcy udało nam się pojawić w paru miejscach. Wielkie podziękowania i uznanie za to dla moich przedstawicieli handlowych i wszystkich ludzi wspierających rodzime firmy.

Przyznam, że jestem dumny z naszej współpracy z Shellem. To był bardzo dobry pomysł. Ta firma doskonale wie, że zdrowie cenią sobie wszyscy. Może przyjdzie czas i na rodzimy Orlen, który powinien wspierać polskie produkty.

Chciałbym, żeby Mr. DARK stał się rozpoznawalną marką nie tylko w Polsce ale i na świecie. No i można umierać (śmiech).

Dziękujemy za rozmowę. Powodzenia!

Więcej na: http://dan-napoje.pl.

Warszawa

Polityka Prywatności

W celu realizacji obowiązku informacyjnego, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. poniżej przekazujemy „klauzulę informacyjną” z prośbą o zapoznanie się.


Polityka prywatności i przetwarzania danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Impresja Studio Promocji z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Drewnianej 5 lok. 3,. Poniżej znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z realizacją usługi informacyjnej.

2. Dane osobowe przetwarzane są w celu w celu świadczenia usług informacyjnych oraz w celach marketingowych. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - „RODO”).

3. Dane będą przetwarzane w celach marketingowych do momentu wycofania przez Ciebie zgody na takie przetwarzanie.

W zakresie usług Impresja Studio PR Twoje dane będą przetwarzane przez okres, w którym usługi te będą świadczone oraz, w uzasadnionych wypadkach, po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

4. Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych w pierwotnym celu, dane będą, w uzasadnionych wypadkach, przetwarzane po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

5. Podanie danych jest dobrowolne

6. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane.

7. Jako administrator Twoich danych, zapewniamy Ci prawo dostępu do Twoich danych, możesz je również sprostować, żądać ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także skorzystać z uprawnienia do złożenia wobec Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Informujemy także, że przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.

8. Na niniejszej witrynie znajdują się wtyczki społecznościowe serwisu Facebook: „Lubię to”, które są powiązane z serwisem Facebook. Pod naszym artykułami umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu Facebook. Używając przycisku „Lubię to”, użytkownik loguje się do serwisu Facebook, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności określone przez serwis Facebook.

9. Ta strona zbiera w sposób automatyczny informacje zawarte w plikach cookies i wykorzystuje je w celach statystycznych oraz do usprawnienia funkcjonowania serwisu. Pliki Cookiem są też zbierane przez Google Analytics. Pliki cookies są plikami tekstowymi, które przechowywane są w komputerze użytkownika serwisu.

Wykorzystujemy dwa rodzaje plików cookies – tymczasowe i stałe. Pliki tymczasowe przechowywane są do momentu opuszczenia przez Ciebie naszej strony (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w Twoim komputerze do czasu ich usunięcia lub przez czas wynikający z ich ustawień.

W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików cookies lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje możesz sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików cookies w komputerze. Informacje dotyczące ustawień przeglądarek internetowych dostępne są w jej menu (pomoc) lub na stronie jej producenta.

Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki
       

10. Przedstawicielem Administratora jest Tomasz Brzozowski Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.