"Bloomberg Businessweek Polska" to polska edycja jednego z najbardziej wpływowych magazynów biznesowych na świecie. Lista TOP 20 powstała na podstawie sondażu, w którym głosowali doświadczeni menedżerowie i obserwatorzy rynku z różnych branż. Najlepszy menedżer na czas kryzysu według nich powinien być: odważny, by nie ulegać ogólnej panice i stawiać czoła przeciwnościom; rzeczowy, odporny, zdystansowany i charyzmatyczny, by pociągnąć za sobą ludzi.
Jak przyznaje redaktor naczelny „Bloomberg Businessweek Polska", są to wyróżnienia za to, co niektórym już teraz wydaje się niemożliwe do osiągnięcia. - Nadchodzą czasy, które będą weryfikowały umiejętności. Jak słusznie powiedział jeden z nagrodzonych, Zbigniew Jagiełło, prezes PKO BP, to, co teraz dzieje się w gospodarce to uwertura do tego, co może dziać się w przyszłości – podkreśla Cezary Szymanek. Inicjatywę redakcji „Bloomberg Businessweek Polska" pozytywnie ocenił Juliusz Bolek, Przewodniczący Rady Dyrektorów Instytutu Biznesu. - Dobrze, że są media, które przestały koncentrować się na opisywaniu powodzi z rozlanym mlekiem, ale zaczęły skupiać swoją uwagę na sposobach pokonania kryzysu - zauważył.
Business Cocktail Party z okazji opublikowania „Listy TOP 20 – najlepsi menegerowie na czas kryzysu" odbyła się w ekskluzywnym hotelu La Regina w Warszawie. Wieczór uświetnił występ mezzosopranistki Izabeli Kopeć.
{jumi [*9]}