updated 12:32 PM CEST, Sep 18, 2018
Na żywo:
A+ A A-

Piękno jest w cenie

  • Napisane przez Gazeta Finansowa
  • Dział: Biznes wywiad

Z Kaliną Ben Siera, ekspertem w dziedzinie piękna i prezesem sieci klinik „La Perla", specjalizujących się w kosmetyce, medycynie estetycznej i hi-tech, rozmawia Kamil Bawarski.

 Przez 11 lat istnienia firmy na polskim rynku powstało pięć placówek kliniki. Co było najtrudniejsze na początku?

W ciągłej fazie rozwoju coś, co było problemem 10 lat temu, dziś funkcjonuje jako oczywisty standard naszych klinik. Moim zdaniem, zawsze najtrudniejsze jest zarządzanie personelem. Jestem osobą pełną emocji, przywiązuję się do ludzi i staram się utożsamiać ze swoimi współpracownikami. Chciałabym też wszystko nadzorować osobiście, ale obecnie to już nie jest możliwe, dlatego część zadań powierzam innym.

La Perla jest dziś liderem, dlatego wszyscy próbują nas dogonić. Jest to na pewno korzyść dla klienta, bo bycie liderem zobowiązuje, aby być jeszcze lepszym.

Jakie są trendy na tym rynku, jakiego typu zabiegi cieszą się największą popularnością?

Obecnie mamy ogromne możliwości zachowania młodości i urody. Jednymi z najważniejszych dziedzin w tej branży są kosmetyka hi-tech i medycyna estetyczna.

Jako wykładowca na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym „Zarządzanie Gabinetem Medycznym" na kierunku Medycyna Estetyczna, staram się wytłumaczyć lekarzom, aby nie lekceważyli kosmetyczek i aparatury hi-tech. Dzisiaj lekarz i kosmetyczka powinni ze sobą współpracować, uzupełniać się, a nie konkurować. Dlatego ci, którzy to rozumieją, są już daleko przed innymi. Jak wszędzie, tak i w naszej branży są trendy, które bardzo szybko się zmieniają, ale są też pacjenci tradycjonaliści.

W naszej klinice mamy w ofercie zabiegi nieinwazyjne, dające relaks i ukojenie, jak zabiegi SPA. W dobie pogoni za pieniędzmi, przy ciągłym braku czasu, to konieczne. Osoba czynna zawodowo, gdy ma spotkanie za spotkaniem, nie zrelaksuje się w miejskim SPA, woli uciec od zgiełku. Co ciekawe, w klinice, w „Nosalowym Dworze" u podnóża Tatr, aż 40 proc. klientów, to mężczyźni.

Z kolei nasze zabiegi w klinice w Warszawie muszą być szybkie i efektywne, dedykowane konkretnemu problemowi. Jedni mają cellulit, inni luźną skórę, jeszcze inni zmarszczki. Chcą szybko i efektywnie pozbyć się swojego problemu.

Niedawno otworzyła pani La Perlę w Zakopanem, wkrótce zacznie działać najnowsza w hotelu Holiday Inn w podwarszawskim Józefowie. Co może pani zaproponować swoim klientom w tych miejscach?

Przede wszystkim relaks na najwyższym poziomie. Nasze zabiegi są prowadzone w oparciu o kosmetyki ekologiczne, jedyne w Polsce z ekocertyfikatem oraz pełne spektrum medycyny estetycznej. Zabiegi hi-tech zwalczają komórki tłuszczowe, cellulit, rozstępy i „luźną skórę".

W naszej ofercie jest także trening personalny, ale absolutnym hitem w SPA, w Józefowie jest VIP-room, gdzie można spędzić dzień bogaty w zabiegi, kąpiele, pełny relaks przy szampanie i znakomitej kuchni hotelu Holiday Inn. To miejsce, gdzie zabiegany manager, szybko naładuje „akumulatory".

Jakie są Pani plany na przyszłość?

Sprawą najważniejszą jest utrzymanie i ciągłe poprawianie standardów, a także dalsze szkolenie personelu. Nie mniej ważne jest szukanie ciekawych lokalizacji do budowania kolejnych ośrodków La Perla. Planujemy otworzyć kliniki w północnej Polsce, w dobrym hotelu, a najlepiej gdzieś nad morzem.

Warszawa

Polityka Prywatności

W celu realizacji obowiązku informacyjnego, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. poniżej przekazujemy „klauzulę informacyjną” z prośbą o zapoznanie się.


Polityka prywatności i przetwarzania danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Impresja Studio Promocji z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Drewnianej 5 lok. 3,. Poniżej znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z realizacją usługi informacyjnej.

2. Dane osobowe przetwarzane są w celu w celu świadczenia usług informacyjnych oraz w celach marketingowych. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - „RODO”).

3. Dane będą przetwarzane w celach marketingowych do momentu wycofania przez Ciebie zgody na takie przetwarzanie.

W zakresie usług Impresja Studio PR Twoje dane będą przetwarzane przez okres, w którym usługi te będą świadczone oraz, w uzasadnionych wypadkach, po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

4. Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych w pierwotnym celu, dane będą, w uzasadnionych wypadkach, przetwarzane po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

5. Podanie danych jest dobrowolne

6. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane.

7. Jako administrator Twoich danych, zapewniamy Ci prawo dostępu do Twoich danych, możesz je również sprostować, żądać ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także skorzystać z uprawnienia do złożenia wobec Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Informujemy także, że przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.

8. Na niniejszej witrynie znajdują się wtyczki społecznościowe serwisu Facebook: „Lubię to”, które są powiązane z serwisem Facebook. Pod naszym artykułami umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu Facebook. Używając przycisku „Lubię to”, użytkownik loguje się do serwisu Facebook, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności określone przez serwis Facebook.

9. Ta strona zbiera w sposób automatyczny informacje zawarte w plikach cookies i wykorzystuje je w celach statystycznych oraz do usprawnienia funkcjonowania serwisu. Pliki Cookiem są też zbierane przez Google Analytics. Pliki cookies są plikami tekstowymi, które przechowywane są w komputerze użytkownika serwisu.

Wykorzystujemy dwa rodzaje plików cookies – tymczasowe i stałe. Pliki tymczasowe przechowywane są do momentu opuszczenia przez Ciebie naszej strony (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w Twoim komputerze do czasu ich usunięcia lub przez czas wynikający z ich ustawień.

W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików cookies lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje możesz sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików cookies w komputerze. Informacje dotyczące ustawień przeglądarek internetowych dostępne są w jej menu (pomoc) lub na stronie jej producenta.

Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki
       

10. Przedstawicielem Administratora jest Tomasz Brzozowski Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.