czwartek, kwiecień 25, 2024
Follow Us
×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 103.
wtorek, 08 maj 2012 14:03

Rekordowy wzrost

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Agencja marketingu zintegrowanego NAIROBIA nieustannie rośnie, pozyskuje nowych klientów i gromadzi nagrody.


NAIROBIA - chociaż zakończyła zeszły rok świetnym wynikiem - nie spoczęła na laurach. Czeka obecnie na rozstrzygnięcie ważnych przetargów, w których po raz kolejny postanowiła „pójść pod prąd” i zaproponowała potencjalnym klientom niestandardowe rozwiązania.
O tym, że tego rodzaju podejście jest doceniane przez firmy świadczy chociażby dynamika wzrostu agencji. „Przychody za zeszły rok przekroczyły 12 mln zł. netto, a dynamika ich wzrostu osiągnęła 90% (2010 vs 2011). O 50% wzrosło również zatrudnienie w agencji. Obecnie zespół liczy 40 specjalistów” – wylicza Jacek Gliniak, General Manager agencji NAIROBIA.
Kompleksowa realizacja zakończonych sukcesem kampanii wizerunkowych, POS marketingu, promocji sprzedaży oraz programów lojalnościowych sprawiła, że nowymi stałymi klientami agencji zostały m.in. firmy: Tikkurila, Triumph, Strauss Cafe/MK Cafe.
Agencja ma na swoim koncie również wyróżnienie w konkursie Agencja Roku Marketingu Zintegrowanego 2011, przyznane jej przez magazyn Media i Marketing Polska, a także nagrodę Golden Arrow 2011.
„Uwielbiamy wyzwania i cieszy nas, że coraz więcej firm nas docenia. Dzięki temu możemy się rozwijać. Zdajemy sobie sprawę, że zeszłorocznymi wynikami postawiliśmy sobie wysoko poprzeczkę, ale ani myślimy zwalniać” - podkreśla Jacek Gliniak. „Każdy nowy brief to dla nas wyzwanie, do którego podchodzimy z pasją, a wyjście naprzeciw oczekiwaniom – nie, co ja mówię - przewyższanie oczekiwań, to nasz główny cel” – dodaje.

{jumi [*9]}

a