Wydrukuj tę stronę
wtorek, 19 czerwiec 2012 06:32

Najbardziej kojarzeni z Euro Wyróżniony

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Najbardziej kojarzeni z Euro Fot. Biedronka

 

Interaktywny Instytut Badań Rynkowych przeprowadził badania, mające wykazać, które marki są najbardziej kojarzone z trwającymi w Polsce i na Ukrainie Mistrzostwami Europy.

Pierwsze miejsce zajęła sieć Biedronka, oficjalny sponsor reprezentacji Polski. Badania IIBR „Monitoring reklam na EURO 2012”, które miały na celu m.in. wskazanie marek najczęściej łączonych z turniejem wykazały, że sieć sklepów Biedronka, tuż przed meczem otwarcia, osiągnęła pozycję lidera i aktualnie jest marką najczęściej kojarzoną z mistrzostwami. W badaniu przeprowadzonym na reprezentatywnej grupie 1500 osób w wieku od 15 do 50 lat, markę Biedronka wskazała ponad połowa ankietowanych (55 proc.). Oznacza to również dynamiczną zmianę w łączeniu konkretnych marek z tegorocznymi piłkarskimi rozgrywkami - w poprzedniej fali badania w związku z Mistrzostwami Europy 2012 Biedronkę identyfikowało 40 proc. ankietowanych.

Reklama sieci sklepów Biedronka, związana z kampanią „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową” również cieszyła się uwagą odbiorców. Kontakt z nią zadeklarowało aż 55 proc. badanych. Respondenci wskazali także na fakt, że reklama sieci odwołująca się do futbolowych rozgrywek, wyróżnia się na tle konkurencji. Ponad połowa z nich stwierdziła, że przyciąga uwagę i jest inna niż większość reklam. Co więcej, również ponad połowa badanych przyznała, że reklama im się zdecydowanie podoba. - Sieć Biedronka jako oficjalny sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej dokłada wszelkich starań, aby imprezy sportowe odbywały się w duchu wspólnego kibicowania. Cieszy nas, że ta idea jest widoczna dla Polaków i że komunikacja sieci naszych sklepów pod hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową” spotyka się z ich sympatią” - podkreśla Adam Manikowski, dyrektor marketingu sieci sklepów Biedronka.

W 2010 r. sieć sklepów Biedronka została oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Od tego momentu firma prowadzi kampanię komunikacji marketingowej pod hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”. Sieć wspiera wydarzenia sportowe, adresowane do najmłodszych, takie jak dwie edycje Międzynarodowych Mistrzostw Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro” czy rodzinne pikniki z Caritas Polska z okazji Dnia Dziecka, organizowane w tym roku także na sportowo. Sieć Biedronka jest również organizatorem wystaw plenerowych „Polska piłka – historie prawdziwe”, prezentujących największe sukcesy polskiej piłki. Wystawa prezentowana jest w takich miastach jak Krynica, Toruń, Poznań, Wrocław, Gdańsk oraz Warszawa. Przy wsparciu sieci Biedronki ukazała się również książka Tomasz Wołka „Futbol. Historie prawdziwe”.

{jumi [*9]}

 

Artykuły powiązane

© 2019 KURIER365.PL