Reklama sieci sklepów Biedronka, związana z kampanią „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową” również cieszyła się uwagą odbiorców. Kontakt z nią zadeklarowało aż 55 proc. badanych. Respondenci wskazali także na fakt, że reklama sieci odwołująca się do futbolowych rozgrywek, wyróżnia się na tle konkurencji. Ponad połowa z nich stwierdziła, że przyciąga uwagę i jest inna niż większość reklam. Co więcej, również ponad połowa badanych przyznała, że reklama im się zdecydowanie podoba. - Sieć Biedronka jako oficjalny sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej dokłada wszelkich starań, aby imprezy sportowe odbywały się w duchu wspólnego kibicowania. Cieszy nas, że ta idea jest widoczna dla Polaków i że komunikacja sieci naszych sklepów pod hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową” spotyka się z ich sympatią” - podkreśla Adam Manikowski, dyrektor marketingu sieci sklepów Biedronka.
W 2010 r. sieć sklepów Biedronka została oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Od tego momentu firma prowadzi kampanię komunikacji marketingowej pod hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”. Sieć wspiera wydarzenia sportowe, adresowane do najmłodszych, takie jak dwie edycje Międzynarodowych Mistrzostw Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro” czy rodzinne pikniki z Caritas Polska z okazji Dnia Dziecka, organizowane w tym roku także na sportowo. Sieć Biedronka jest również organizatorem wystaw plenerowych „Polska piłka – historie prawdziwe”, prezentujących największe sukcesy polskiej piłki. Wystawa prezentowana jest w takich miastach jak Krynica, Toruń, Poznań, Wrocław, Gdańsk oraz Warszawa. Przy wsparciu sieci Biedronki ukazała się również książka Tomasz Wołka „Futbol. Historie prawdziwe”.
{jumi [*9]}