A+ A A-

Fan City Tour w stu miastach

Wyróżniony Fan City Tour w stu miastach Fot. Biedronka

Ponad 450 tys. Polaków odwiedziło w trakcie Mistrzostw Europy Mobilne Strefy Kibica, będące główną atrakcją Fan City Tour - ogólnopolskiego cyklu imprez plenerowych połączonych z oglądaniem na żywo piłkarskich rozgrywek.

Sieć Biedronka była partnerem tego spektakularnego wydarzenia. Przez ponad dwadzieścia dni Fan City Tour odwiedziło blisko 100 polskich miast oferując ich mieszkańcom niezapomniane, futbolowe atrakcje. Atmosferę prawdziwego piłkarskiego święta zapewniły specjalnie przygotowane ciężarówki promocyjne partnerów wydarzenia, wyposażone m.in. w ogromny ekran, na którym wyświetlane były bezpośrednie transmisje z meczów. Pojazdy dysponowały również rozkładaną i zadaszoną sceną, na której odbywały się m.in. piłkarskie kalambury i konkursy: na komentatora sportowego, na wiedzę o piłce nożnej i Polskiej Reprezentacji Narodowej.

Ciężarówka Biedronki przygotowana na FCT z hasłem „Wszyscy jesteśmy Drużyną Narodową” nawiązywała do trwającej w mediach kampanii komunikacyjnej. Na gości odwiedzających stanowisko Biedronki czekało wiele atrakcji m.in. piłkarzyki i konsole do gry, a także kącik do malowania dla najmłodszych i puzzle o tematyce sportowej. Fani futbolu mogli także nabyć niezbędne do kibicowania akcesoria m.in. peruki, kapelusze, flagi i szaliki dostępne w sklepach sieci sklepów Biedronka.

W trakcie FCT piłkarska ciężarówka sieci pokonała ponad 3 tys. km. - Udział Biedronki w FCT był jednym z elementów szerokiego projektu, związanego ze sponsoringiem reprezentacji Polski w piłce nożnej, który wiąże się z podnoszeniem kapitału społecznego w Polsce, w oparciu o pozytywne, sportowe emocje. Pragniemy podziękować wszystkim fanom futbolu za wspólne kibicowanie z Biedronką oraz stworzenie wspaniałej atmosfery. Gorące podziękowania należą się także naszej drużynie narodowej za wstrzymane oddechy, za serca bijące szybciej niż zwykle, za euforię, radość i łzy. Dzięki naszym piłkarzom byliśmy razem w tych wszystkich chwilach. Bo wszyscy jesteśmy drużyną narodową – mówi Adam Manikowski, dyrektor działu marketingu sieci sklepów Biedronka.

W 2010 r. firma została oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej i od tego czasu prowadzi kampanię komunikacji marketingowej pod hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”. Sieć wspiera m.in. imprezy sportowe adresowane do najmłodszych, takie jak m.in. Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro”. Jest także organizatorem wystaw „Polska piłka – historie prawdziwe” prezentujących największe sukcesy polskiej piłki. Przy wsparciu Biedronki ukazała się również książka Tomasza Wołka „Futbol Historie prawdziwe”. W trakcie Mistrzostw Europy Biedronka przyłączyła się także do dwóch kampanii społecznych: „Polacy 2012. Wszyscy jesteśmy gospodarzami” oraz „Respect diversity”. Projekty, których plakaty pojawiły się w sklepach sieci, zachęcały do serdecznego przyjęcia kibiców przybyłych do Polski poszanowania różnorodności oraz pokazania, że piłka nożna jednoczy ludzi. Ciekawostki piłkarskie oraz aktualności na temat działań Biedronki w obszarze sportu można znaleźć na www.pilka.biedronka.pl. Biedronka pozostaje oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej do 2014 r.

{jumi [*9]}

Więcej w tej kategorii: « Konfekcja futbolu

Warszawa