Wydrukuj tę stronę
czwartek, 08 kwiecień 2010 09:07

Blue City – moje miasto

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Blue City – moje miasto Blue City

Przygotowana przez Agencję Reklamową V&P nowa kampania reklamowa, prezentująca warszawskie centrum handlowo-rozrywkowe Blue City jako miasto atrakcji, ruszyła 6 kwietnia br.

{jumi [*4]}Jej pierwsza odsłona nastąpi w internecie, druga będzie miała charakter ambientowy. Kampania w internecie potrwa do końca maja. W jej ramach Blue City będzie używać nowoczesnych kanałów dotarcia, m.in. portali społecznościowych oraz technik Word of Mouth. Ruszyła także nowa miejska strona centrum, zlokalizowana pod dotychczasowym adresem www.bluecity.pl. Drugi element kampanii ma charakter ambientowy: w kilku kluczowych punktach miasta pojawiły się impaktowe nośniki ambientowe. Akcja ma na celu pokazanie Blue City jako „miasta w mieście”, czyli centrum handlowego o wyjątkowo miejskim charakterze, z własną infrastrukturą i logistyką, najmodniejszymi  znanymi markami, a ponadto z dzielnicami rozrywki, kultury, relaksu oraz sportu, parkiem zabaw dla dzieci, przestronnymi alejkami, restauracjami i kawiarniami.

Centrum Blue City obejmuje ponad 230 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.

{jumi [*9]}

Artykuły powiązane

© 2019 KURIER365.PL