updated 2:34 AM CEST, Sep 25, 2018
Na żywo:
A+ A A-

Sukces II Forum Promocji Turystycznej

  • Napisane przez waszaturystyka.pl
  • Dział: Globtroter
Wyróżniony Sukces II Forum Promocji Turystycznej waszaturystyka.pl

Ponad 120 gości z branży z całego kraju i z zagranicy, 20 ekspertów, 7 prelekcji, debata, setki rozmów w kuluarach, finał konkursu filmu promocyjnego „Kadry z Polski”... Nie było nikogo z MSiT - widać po raz kolejny uznali, że nie ma co słuchać mądrych, doświadczonych ludzi.

II Forum Promocji Turystycznej zorganizowane przez redakcję portalu WaszaTurystyka.pl 9 listopada w warszawskim hotelu Polonia Palace było ważnym wydarzeniem dla ludzi zajmujących się promocją turystyczną.

Prelekcje wygłosili:

Ewelina Bartoszewska-Kman, kierownik zespołu komunikacji marketingowej miasta w Biurze Promocji Miasta i Turystyki we Wrocławiu - "Rola mieszkańców i turystów w komunikacji marketingowej miasta".
Teresa Buczak, dyrektor Biura Strategii w Polskiej Organizacji Turystycznej - "Teraz Polska" w turystyce - w jaki sposób promować Polskę wśród turystów zagranicznych, a jak wśród krajowych”
Piotr Dwurnik, dyrektor spółki i członek zarządu w Przedsiębiorstwie Turystycznym "Łysogóry" - Czy hotelarzom opłaca się współpracować z organizacjami turystycznymi przy promocji regionów, Polski?
Jan Mazurczak, prezes Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej - "Współpraca pomiędzy branżą a JST na przykładzie PLOT".
Agnieszka Puszczewicz, Narodowy Ośrodek Informacji Turystycznej Repubbliki Chorwacji - "e-visitor - krajowy system monitorowania ruchu turystycznego".
Agnieszka Sikorska, dyrektor biura Śląskiej Organizacji Turystycznej - "Zarządzanie szlakami kulturowymi na przykładzie Szlaku Zabytków Techniki i Szlaku Kulinarnego Śląskie Smaki oraz ich promocja w przyszłości”.
Izabela Stelmańska, zastępca Dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie - "Slow Road - Mazovian Edition.

W Pojedynkach Ekspertów wystąpili:

Jan Błoński (prezes Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycz
Daniel Lisak (dyrektor Krynickiej Organizacji Turystycznej w Krynicy Zdroju)
Jacek Janowski (dyrektor departamentu w Polskiej Organizacji Turystycznej)
Olaf Makiewicz, prezes Olandii.
Krzysztof Piątek (prezes Neckermann Podróże i Polskiego Związku Organizatorów Turystyki)
Tomasz Waściński (dyrektor generalny Hotelu AQUARIUS SPA w Kołobrzegu)
Dariusz Wojtal (prezes Oddziału Mazowieckiego Polskiej Izby Turystyki).

W debacie głos zabrali:

Bojan Baketa (doradca w Narodowym Ośrodku Informacji Turystycznej Republiki Chorwacji)
Marcin Mączyński (Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego),
Marek Migdal (prezes Zachodniopomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej)
Jerzy Szegidewicz (Instytut Gospodarki Turystycznej)
Bartłomiej Walas (Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej)
Dariusz Wojtal (prezes Oddziału Mazowieckiego Polskiej Izby Turystyki)

Dziękujemy gościom, którzy tak licznie przybyli na II Forum i wytrzymali do końca. Byli wśród nich m.in.

poseł na Sejm Rzeczpospolitej, Jacek Tomczak;

liczna reprezentacja Polskiej Organizacji Turystycznej (m.in. dyrektorzy Teresa Buczak i Jacek Janowski);

szefowie lub przedstawiciele Narodowych Ośrodków Informacji Turystycznej: Chorwacji (Agnieszka Puszczewicz), Czech (Ivana Blikovba), Cypru (Marzena Henszel), Niemiec (Tomasz Pędzik), Tunezji (Paweł Kulesza);

reprezentanci Regionalnych Organizacji Turystycznych (Mazowieckiej, Podlaskiej, Pomorskiej, Śląskiej, Zachodniopomorskiej;

reprezentanci Lokalnych Organizacji Turystycznych (m.in. z Łomży, Łodzi, Torunia, Poznania, Wrocławia, Warszawy, Krynicy Zdrój, Krakowa, Łeby, Pojezierza Brodnickiego, Serca Kaszub),

była wiceminister ds turystyki w MSiT (Dorota Dulińska);

hotelarze z Kołobrzegu, Świętokrzyskiego i Wielkopolski;

przedstawicieli uczelni (Akademii Finansów i Biznesu VISTULA, Wyższej Szkoły Turystyki i Języków Obcych w Warszawie, Wyższej Szkoły Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej, Szkoły Głównej Handlowej, Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku);

sekretarz generalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego; wiceprezes i członek Rady Naczelnej Polskiej Izby Turystyki; prezes zarządu Polskiej Federacji Turystyki Wiejskiej "GG", prezes i wiceprezes Krakowskiej Izby Turystyki;

szefowie biur turystycznych (m.in. Fatra, Holiday Travel, Neckermann Podróże, Marine Travel, Music and Tropicana Travel,Tourist Polska, Podniebne Podróże.pl, Viva i inne):

szefowa biura promocji Wrocławia i szefowa stołecznego biura turystyki;

przedstawiciel Uzdrowiska Konstancin, właścicielka Młyna Gąsiorowo, Michal Rydz z Biosphare Potsdam z Brandenburgii;

samorządowcy z kilku regionów Polski, (m.in. z Łeby, Warmii i Mazur, Zabrza, Piotrkowa Trybunalskiego),

przedstawiciele firm i agencji PR oraz technologicznych (m.in. Art-Media, ImpresjaPR, Poznański Park Technologiczno-Przemysłowy Qrtag),

producenci filmowi i telewizyjni i dziennikarze.

Jeśli kogoś pominęliśmy w tej życzliwej wyliczance – przepraszamy.

Dziękujemy uczestnikom, finalistom Konkursu na film promocyjny „Kadry z Polski”. Gratulujemy.

Dziękujemy jurorom: Arkadiuszowi Bińczykowi, Tomaszowi Brzozowskiemu i przewodniczącemu – Markowi Mazurowi

Wielkim (w zasadzie należałoby napisać „małym”) nieobecnym było Ministerstwo Sportu i Turystyki. Oczywiście nie spodziewaliśmy się tłumów z resortu, ale od patrona Forum oczekiwaliśmy wizyty choć jednego reprezentanta. W ubiegłym roku gościem i prelegentem był wiceminister Dawid Lasek. On do resortu „przyszedł” z branży, z regionu, lepiej chyba rozumiał znaczenie nie tylko saemj promocji, ale i znaczenie rozmów z fachowcami.

W tym roku urzędnicy ministerstwa, które ma w nazwie człon „turystyka” uznali prawdopodobnie, że nie ma co poświęcać czasu na imprezę poświęconą promocji turystycznej (a za te promocję MSiT jest odpowiedzialne). To zresztą zaczyna być zasadą obecnego kierownictwa – niechętnie pokazuje się na „małych” imprezach. Nagła niechęć do naszej imprezy pojawiła się – co być może jest przypadkiem – po opublikowaniu przez nas krytycznych tekstów dotyczących prac legislacyjnych prowadzonych przez resort.

Celem Forum nie było narzekanie i wytykanie błędów reprezentantom urzędów centralnych i organizacji odpowiedzialnych za promocję turystyczną. Chcieliśmy, zebrać ludzi znających się na promocji turystycznej, wysłuchac się wzajemnie, porozmawiać, jak lepiej możan promować nie tylko Polskę, ale i poszczególne regiony. Chyba nam się udało. Zewsząd słyszymy, że impreza była udana i potrzebna.
Mieliśmy nadzieję, że głos zgromadzonych tu dziś ekspertów i praktyków, znających się na promocji, zostanie usłyszany przez przedstawicieli POT i MSiT, żeby może wzięli sobie uwagi, które tutaj padną nie tylko do serca, ale i do rozumu.

Szkoda, że nie usłyszeli tego i tym samym nic nie mogli powiedzieć nieobecni reprezentanci  MSiT.  Widać po raz kolejny uznali, że nie ma co słuchać mądrych, doświadczonych ludzi. Mam nadzieję, że przeczytają relacje z naszego Forum i że nie obrażą się, jak mają to ostatnio w zwyczaju.

Partnerami II Forum Promocji Turystycznej byli: Polska Organizacja Turystyczna, Chorwacka Wspólnota Turystyczna Cypryjska Organizacja Turystyczna, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Biuro Promocji Miasta Wrocław, Biuro Turystyczne Tourist Polska, portal RaportCsR.pl, Agencja Art Media, ImpresjaPR, Hotel Mościcki w Spale, Hotel Żubrówka w Białowieży, Śląska Organizacja Turystyczna, Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna, Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna, Krynicka Organizacja Turystyczna, Lokalna Organizacja Turystyczna Toruń.
Patronami byli: MSiT, POT, PIT.

 

Warszawa

Polityka Prywatności

W celu realizacji obowiązku informacyjnego, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. poniżej przekazujemy „klauzulę informacyjną” z prośbą o zapoznanie się.


Polityka prywatności i przetwarzania danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Impresja Studio Promocji z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Drewnianej 5 lok. 3,. Poniżej znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z realizacją usługi informacyjnej.

2. Dane osobowe przetwarzane są w celu w celu świadczenia usług informacyjnych oraz w celach marketingowych. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - „RODO”).

3. Dane będą przetwarzane w celach marketingowych do momentu wycofania przez Ciebie zgody na takie przetwarzanie.

W zakresie usług Impresja Studio PR Twoje dane będą przetwarzane przez okres, w którym usługi te będą świadczone oraz, w uzasadnionych wypadkach, po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

4. Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych w pierwotnym celu, dane będą, w uzasadnionych wypadkach, przetwarzane po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

5. Podanie danych jest dobrowolne

6. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane.

7. Jako administrator Twoich danych, zapewniamy Ci prawo dostępu do Twoich danych, możesz je również sprostować, żądać ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także skorzystać z uprawnienia do złożenia wobec Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Informujemy także, że przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.

8. Na niniejszej witrynie znajdują się wtyczki społecznościowe serwisu Facebook: „Lubię to”, które są powiązane z serwisem Facebook. Pod naszym artykułami umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu Facebook. Używając przycisku „Lubię to”, użytkownik loguje się do serwisu Facebook, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności określone przez serwis Facebook.

9. Ta strona zbiera w sposób automatyczny informacje zawarte w plikach cookies i wykorzystuje je w celach statystycznych oraz do usprawnienia funkcjonowania serwisu. Pliki Cookiem są też zbierane przez Google Analytics. Pliki cookies są plikami tekstowymi, które przechowywane są w komputerze użytkownika serwisu.

Wykorzystujemy dwa rodzaje plików cookies – tymczasowe i stałe. Pliki tymczasowe przechowywane są do momentu opuszczenia przez Ciebie naszej strony (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w Twoim komputerze do czasu ich usunięcia lub przez czas wynikający z ich ustawień.

W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików cookies lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje możesz sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików cookies w komputerze. Informacje dotyczące ustawień przeglądarek internetowych dostępne są w jej menu (pomoc) lub na stronie jej producenta.

Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki
       

10. Przedstawicielem Administratora jest Tomasz Brzozowski Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.