Ostrzeżenie
  • JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /home/kur365/domains/kurier365.pl/public_html/images/19553.
  • Nie powiodło się załadowanie pliku XML.
Uwaga
  • There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/19553
updated 1:01 PM CEST, Jun 22, 2018
A+ A A-

Sbeitla, talassoterapia i saharyjskie południe kraju

Wyróżniony Sbeitla, talassoterapia i saharyjskie południe kraju Fot.: Maciej Krüger

Targi TT Warsaw okazały się świetnym zwieńczeniem dobrego roku dla turystyki tunezyjskiej. Dynamiczny wzrost liczby turystów z Polski - o 24 proc. w stosunku do poprzedniego roku - cieszy zarówno polskich jak i tunezyjskich partnerów. Tunezję odwiedziło w 2014 roku prawie 108 tysięcy turystów z Polski. Stawia ją to na piątym miejscu wśród ulubionych kierunków wakacyjnych Polaków.

Podczas TT Warsaw na ścianach tunezyjskiego stoiska widniały wizualizacje nowej kampanii reklamowej, która ruszyła wraz z początkiem sprzedaży oferty lato 2015 a która zachęca do odkrywania mniej znanych, ale równie atrakcyjnych miejsc i produktów Tunezji, takich jak pozostałości wielkiego rzymskiego miasta Sbeitla, talassoterapia, czyli morska odnowa biologiczna oraz saharyjskie górzyste i piaszczyste południe kraju.
Targi TT Warsaw, jako największe wydarzenie turystyczne w Polsce spełniły pokładane w nich nadzieje, także pod kątem spotkań biznesowych. Przedstawiciele Ministerstwa Turystyki Tunezji oraz Office National du Tourisme Tunisien (ONTT), Dyrektor ds. Rynków Zagranicznych, Riadh Dkhili oraz Maher Oueslati, odpowiedzialny za rynek Europy Środkowej i Wschodniej, odbyli spotkania z największymi organizatorami turystyki w Polsce oraz organizacjami turystycznymi.
Przedstawiciele biur podróży, którzy zawitali na 80 m2 tunezyjskiego stoiska mieli możliwość otrzymać pakiety informacji i broszur, plakaty oraz banery promocyjne oraz nawiązać potrzebne kontakty.
Tunezja na Targach TT Warsaw 2014 zaznaczyła na nich swoją obecność całkiem wyraźnie, o czym może świadczyć liczba osób, która przewinęła się przez jej stoisko. Największą atrakcją dla publiczności okazał się konkurs – losowanie tygodniowego wyjazdu do Tunezji dla 2 osób - które przyciągnęło na stoisko tłumy chętnych.

{gallery}19553{/gallery}
Wśród wielu spotkań i wydarzeń, które miały miejsce podczas targów, Tunezja zaprezentowała też swój nieco odmienny obraz. W prezentacji przygotowanej przez parę podróżników, globtrotterów, autorów przewodników i reportaży Elżbietę i Andrzeja Lisowskich, starali się oni pokazać Tunezję w sposób, w jaki sami ją odkrywają od wielu lat. W swoich opowieściach oraz fragmentach reportaży mówili o Tunezji poza granicami strefy turystycznej, o fascynujących miejscach, przeżyciach, także tych mistycznych (takich jak pielgrzymka Żydów do synagogi La Ghriba na Dżerbie lub ramadanowe rytuały religijne), jakich można doświadczyć, gdy nie obawiamy się zejść z utartych szlaków.
Więcej na: www.tunezja.org.pl.

Warszawa

Polityka Prywatności

W celu realizacji obowiązku informacyjnego, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. poniżej przekazujemy „klauzulę informacyjną” z prośbą o zapoznanie się.


Polityka prywatności i przetwarzania danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Impresja Studio Promocji z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Drewnianej 5 lok. 3,. Poniżej znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z realizacją usługi informacyjnej.

2. Przedstawicielem Administratora jest Tomasz Brzozowski: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3. Dane osobowe przetwarzane są w celu w celu świadczenia usług informacyjnych oraz w celach marketingowych. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - „RODO”).

4. Dane będą przetwarzane w celach marketingowych do momentu wycofania przez Ciebie zgody na takie przetwarzanie.

W zakresie usług Impresja Studio PR Twoje dane będą przetwarzane przez okres, w którym usługi te będą świadczone oraz, w uzasadnionych wypadkach, po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

5. Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych w pierwotnym celu, dane będą, w uzasadnionych wypadkach, przetwarzane po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

6. Podanie danych jest dobrowolne

7. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane.

8. Jako administrator Twoich danych, zapewniamy Ci prawo dostępu do Twoich danych, możesz je również sprostować, żądać ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także skorzystać z uprawnienia do złożenia wobec Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Informujemy także, że przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.

9. Na niniejszej witrynie znajdują się wtyczki społecznościowe serwisu Facebook: „Lubię to”, które są powiązane z serwisem Facebook. Pod naszym artykułami umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu Facebook. Używając przycisku „Lubię to”, użytkownik loguje się do serwisu Facebook, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności określone przez serwis Facebook.

10. Ta strona zbiera w sposób automatyczny informacje zawarte w plikach cookies i wykorzystuje je w celach statystycznych oraz do usprawnienia funkcjonowania serwisu. Pliki Cookiem są też zbierane przez Google Analytics. Pliki cookies są plikami tekstowymi, które przechowywane są w komputerze użytkownika serwisu.

Wykorzystujemy dwa rodzaje plików cookies – tymczasowe i stałe. Pliki tymczasowe przechowywane są do momentu opuszczenia przez Ciebie naszej strony (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w Twoim komputerze do czasu ich usunięcia lub przez czas wynikający z ich ustawień.

W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików cookies lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje możesz sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików cookies w komputerze. Informacje dotyczące ustawień przeglądarek internetowych dostępne są w jej menu (pomoc) lub na stronie jej producenta.

Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.