Wydrukuj tę stronę
piątek, 12 styczeń 2018 14:59

Serial, który sięgnął po koronę

Napisane przez Przemysław Gruz
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Serial, który sięgnął po koronę TVP

Telenowela historyczna „Korona Królów” emitowana od nowego roku w TVP 1 zanotowała aż 1,91 mln odsłon w serwisie Vod Telewizji Polskiej.

To prawie 20 proc. wszystkich treści w serwisie. Fenomen serialu trwa w najlepsze.

„Korona Królów” to serial emitowany od poniedziałku do czwartku. Serial, tak samo jak wszystkie produkcje Telewizji Polskiej, jest na bieżąco udostępniany w serwisie VoD.TVP.pl. Według danych nadawcy, opartych na badaniu Gemius/PBI, w minionym tygodniu „Koronę królów” obejrzało tam ponad 500 tys. internautów.

Dotychczasowe odcinki telenoweli od 1 do 7 stycznia zanotowały 1,91 mln odsłon, co stanowi prawie 20 proc. odsłon wszystkich treści w serwisie. Każdy z udostępnionych odcinków znalazł się w dziesiątce najpopularniejszych materiałów z zeszłego tygodnia. Jak informuje portal Wirtualnemedia.pl tytuł „Korona Królów” był też hasłem najczęściej wpisywanym do wyszukiwarki. W porze emisji serialu w TVP1 wśród ok. 7 tys. internautów przeglądających witrynę aż 2,5 tys. oglądało tę produkcję. 8 tys. razy zapłacono za przedpremierowe odcinki Na VoD.TVP.pl po kilka (zazwyczaj dwa-trzy) odcinki najpopularniejszych seriali jest udostępnianych przed emisją telewizyjną. Za darmo mogą je oglądać użytkownicy Strefy Widza (dostępnej dla osób regularnie płacących abonament RTV), natomiast inni internauci muszą płacić (5 zł za odcinek przy płatności internetowej, a 6,15 zł przy płatności SMS-owej). Telewizja Polska przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl, że w zeszłym tygodniu za przedpremierowy dostęp do odcinków „Korony królów” zapłacono ponad 8 tys. razy.

Na popularność serialu wpływa też dyskusja przeciwników serialu, która toczy się w mediach społecznościowych. Co ciekawe, z każdym kolejnym odcinkiem, negatywnych komentarzy jest coraz mniej.

Artykuły powiązane

© 2019 KURIER365.PL