Wydrukuj tę stronę
środa, 22 czerwiec 2016 00:00

Bądź życzliwym pasażerem Wyróżniony

Napisane przez OKI
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Bądź życzliwym pasażerem http://www.ztm.waw.pl

Zapobieganie egoistycznym zachowaniom w pojazdach komunikacji miejskiej to cele trzeciej odsłony kampanii "Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej" zainagurowanej w poniedziałek w Warszawie. Bohaterami akcji są "monstery", uosabiające negatywne postawy pasażerów.

Hasło tegorocznej edycji kampanii to: "Bądź życzliwym pasażerem, zamiast być monsterem"; w autobusach, tramwajach, metrze oraz pociągach Szybkiej Kolei Miejskiej i Kolei Mazowieckich kolejny raz pojawią się zabawne postacie "monsterów", które w żartobliwy sposób mają zwracać uwagę na zachowania pasażerów, utrudniające wspólne podróżowanie.

"Hałaśnik Głuchawy" to osobnik, który głośno słucha muzyki w autobusach i tramwajach; "Kłapodziób Wylewny" z kolei szczególnie głośno rozmawia przez telefon, a "Zastawiacz Olbrzymi" zawsze stoi przy drzwiach, utrudniając wsiadanie i wysiadanie. W tym roku do grona "monsterów" dołączył m.in.: "Siedziołek Przyciężki" i "Rozpychacz Wybredny". W czasie kampanii pojawi się także bohater pozytywny - "Gigant Komunikacji Miejskiej", który będzie wzorem do naśladowania.
Źródło: www.kurier.pap.pl.

Artykuły powiązane

© 2019 KURIER365.PL