updated 1:01 PM CEST, Jun 22, 2018
A+ A A-

Muzeum Polskiej Wódki: turyści wróżą mu sukces

  • Napisane przez Weber Shandwick
  • Dział: Stolica
Muzeum Polskiej Wódki: turyści wróżą mu sukces Weber Shandwick

Według opinii turystów odwiedzających stolicę, Muzeum Polskiej Wódki zasługuje na wysokie miejsce na liście warszawskich atrakcji.

Ponad 70 proc. respondentów badania na zlecenie Fundacji Polska Wódka umieszcza je w pierwszej dziesiątce, obok takich obiektów jak Pałac w Wilanowie czy Centrum Nauki Kopernik.

Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to… że Muzeum Polskiej Wódki jeszcze nie zostało otwarte!

Choć inauguracja Muzeum Polskiej Wódki jest planowana na wiosnę 2018 roku, już teraz obiekt budzi duże zainteresowanie. Według badania Kantar TNS przeprowadzonego na zlecenie Fundacji Polska Wódka wśród ponad 500 turystów Muzeum Polskiej Wódki znalazło się w ścisłej czołówce atrakcji turystycznych Warszawy. Respondenci z Polski, Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii zostali poproszeni o umiejscowienie muzeum na liście najciekawszych obiektów stolicy rekomendowanych przez ceniony serwis turystyczny TripAdvisor.com. Sonda przyniosła ciekawe rezultaty.

Aż 73 proc. badanych uznało, że Muzeum Polskiej Wódki powinno znaleźć się w pierwszej dziesiątce warszawskich atrakcji. Turystyczny potencjał Muzeum Polskiej Wódki szczególnie wysoko ocenili turyści z zagranicy. Miejsce w pierwszej dziesiątce najciekawszych obiektów według TripAdvisor.com przyznało mu aż 84 proc. gości z Niemiec, 81 proc. gości z Wielkiej Brytanii oraz 77 proc. turystów z Francji. Pełna lista atrakcji uwzględnionych na stronie TripAdvisor.com liczy w sumie 369 pozycji.

- Cieszymy się z wyników badania, szczególnie dlatego, że zostało ono przeprowadzone wśród turystów zwiedzających Warszawę, a więc świadomych atrakcji jakie oferuje stolica. To zaszczyt znaleźć się w tak doborowym towarzystwie, obok Zamku Królewskiego, Pałacu w Wilanowie i nowoczesnego Centrum Nauki Kopernik. Polska Wódka ma bogatą tradycję i zasługuje na własne muzeum. Turyści, którzy je odwiedzą, na pewno pomogą w promocji Polski i naszego narodowego trunku na całym świecie – komentuje Andrzej Szumowski, Prezes Stowarzyszenia Polska Wódka, które jest inicjatorem i patronem muzeum.

Podczas badania zapytano  turystów, czy odwiedzą Muzeum Polskiej Wódki już po jego otwarciu. Zdecydowanie lub raczej tak odpowiedziało aż 78 proc. wszystkich respondentów. Szczególnie entuzjastyczne oceny wystawili obiektowi goście z zagranicy. Chęć wizyty w muzeum wyraziło 86 proc. turystów z Wielkiej Brytanii i Francji, 84 proc. z Niemiec oraz 66 proc. z Polski.

Jakie atrakcji będą czekać na turystów w Muzeum Polskiej Wódki już po jego otwarciu? W obiekcie na terenie dawnej Wytwórni Wódek „Koneser” na warszawskiej Pradze znajdzie się 5 galerii tematycznych (np. pochodzenie trunku, zmiany w procesie produkcyjnym, tradycje i zwyczaje), kameralna sala kinowa, a także bar, w którym pełnoletni goście nauczą się rozpoznawać smaki polskiej wódki – żytniej, pszenicznej i ziemniaczanej.

Celem twórców muzeum, oprócz pokazania bogatej historii i tradycji produkcji narodowego trunku, jest także promowanie kulturalnego i odpowiedzialnego spożywania alkoholu. Obecnie w muzeum rozpoczyna się finalny etap prac – aranżacja wnętrz i instalacja eksponatów. Planowana data otwarcia obiektu to wiosna 2018 roku.

Warszawa

Polityka Prywatności

W celu realizacji obowiązku informacyjnego, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. poniżej przekazujemy „klauzulę informacyjną” z prośbą o zapoznanie się.


Polityka prywatności i przetwarzania danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Impresja Studio Promocji z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Drewnianej 5 lok. 3,. Poniżej znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z realizacją usługi informacyjnej.

2. Przedstawicielem Administratora jest Tomasz Brzozowski: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3. Dane osobowe przetwarzane są w celu w celu świadczenia usług informacyjnych oraz w celach marketingowych. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - „RODO”).

4. Dane będą przetwarzane w celach marketingowych do momentu wycofania przez Ciebie zgody na takie przetwarzanie.

W zakresie usług Impresja Studio PR Twoje dane będą przetwarzane przez okres, w którym usługi te będą świadczone oraz, w uzasadnionych wypadkach, po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

5. Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych w pierwotnym celu, dane będą, w uzasadnionych wypadkach, przetwarzane po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.

6. Podanie danych jest dobrowolne

7. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane.

8. Jako administrator Twoich danych, zapewniamy Ci prawo dostępu do Twoich danych, możesz je również sprostować, żądać ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także skorzystać z uprawnienia do złożenia wobec Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Informujemy także, że przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.

9. Na niniejszej witrynie znajdują się wtyczki społecznościowe serwisu Facebook: „Lubię to”, które są powiązane z serwisem Facebook. Pod naszym artykułami umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu Facebook. Używając przycisku „Lubię to”, użytkownik loguje się do serwisu Facebook, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności określone przez serwis Facebook.

10. Ta strona zbiera w sposób automatyczny informacje zawarte w plikach cookies i wykorzystuje je w celach statystycznych oraz do usprawnienia funkcjonowania serwisu. Pliki Cookiem są też zbierane przez Google Analytics. Pliki cookies są plikami tekstowymi, które przechowywane są w komputerze użytkownika serwisu.

Wykorzystujemy dwa rodzaje plików cookies – tymczasowe i stałe. Pliki tymczasowe przechowywane są do momentu opuszczenia przez Ciebie naszej strony (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w Twoim komputerze do czasu ich usunięcia lub przez czas wynikający z ich ustawień.

W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików cookies lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje możesz sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików cookies w komputerze. Informacje dotyczące ustawień przeglądarek internetowych dostępne są w jej menu (pomoc) lub na stronie jej producenta.

Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.