Ostrzeżenie
  • JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /home/kur365/domains/kurier365.pl/public_html/images/21580.
  • Nie powiodło się załadowanie pliku XML.
Uwaga
  • There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/21580
updated 12:15 PM CEST, May 24, 2018
A+ A A-

Szwajcarskie inwestycje nad Wisłą

  • Napisane przez Grzegorz Micuła
  • Dział: Biznes
Wyróżniony Szwajcarskie inwestycje nad Wisłą Fot.: Grzegorz Micuła

Kierunki rozwoju i nowe inwestycje firm szwajcarskich w Polsce były tematem spotkania „Swissness in Poland" zorganizowanego przez Polsko-Szwajcarską Izbę Gospodarczą oraz producenta legendarnych szwajcarskich scyzoryków, firmę Victorinox. Spotkania „Swissness in Poland" odbywają się cyklicznie i mają na celu wsparcie firm członkowskich Izby w ich działalności biznesowej.

Tym razem spotkanie odbyło się w nowo otwartym, warszawskim salonie pokazowym firmy Victorinox. Spotkanie otworzyli prezes Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej, Marek Szymański oraz prezes polskiego oddziału Victorinox, Bogusław Dutkiewicz. Jednym z głównych tematów poruszanych przez zgromadzanych gości było zaangażowanie firm szwajcarskich w Polskę. Jak twierdzi Marek Szymański, w ocenie Szwajcarów Polska jest jednym z najatrakcyjniejszych państw do inwestowania w Europie Środkowej i Wschodniej a działalność prowadzi tu obecnie ponad 200 spółek szwajcarskich.
Przedstawiciele firm członkowskich Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej mieli okazję nie tylko porozmawiać o ich przyszłości w Polsce, ale też zapoznać się z najnowszymi seriami produktów z portfolio Victorinox: legendarnymi scyzorykami, zegarkami, nożami i akcesoriami kuchennymi, torbami podróżnymi oraz odzieżą i perfumami. W trakcie wydarzenia dowiedzieli się również skąd wzięła się nazwa Victorinox oraz poznali podstawowe wartości, przyświecające marce.
Do złożenia własnego szwajcarskiego scyzoryka za pomocą specjalnie sprowadzonej ze Szwajcarii maszyny zachęcał gości Ulrich Schwendimann, dyrektor zarządzający Izby. „Cieszymy się, że możemy zaprosić do świata Victorinox gości Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej oraz przyjaciół marki. Z dumą prezentujemy pierwszy w Polsce showroom Victorinox oraz produkty z portfolio marki, utożsamiające jej wartości: jakość, funkcjonalność, innowacyjność i ikoniczny design" – powiedział Bogusław Dutkiewicz, prezes Victorinox Poland.

{gallery}21580{/gallery}


Showroom Victorinox został oficjalnie otwarty 11 czerwca 2015 roku i ulokowany w nowo wybudowanym biurowcu Victorinox Poland znajdującym się na Okęciu, przy ul. 17-go stycznia 62. W nowoczesnej przestrzeni, utrzymanej w minimalistycznej konwencji i mieszczącej się na parterze budynku, eksponowane są produkty wszystkich pięciu dywizji Victorinox.

Victorinox to globalna marka założona w 1884 roku w miejscowości Ibach-Schwyz. Jej flagowym produktem jest legendarny szwajcarski scyzoryk, będący synonimem szwajcarskiej jakości i precyzji. Obecnie portfolio marki uzupełniają noże kuchenne i profesjonalne (Victorinox Cutlery), zegarki (Victorinox Swiss Army), bagaże (Victorinox Travel Gear), odzież (Victorinox Apparel) oraz perfumy (Victorinox Fragrances).

Warszawa