wtorek, kwiecień 30, 2024
Follow Us
czwartek, 08 lipiec 2010 09:36

IV Edycja - Teraz Polska Promocja

Napisane przez kw / Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego
Oceń ten artykuł
(2 głosów)
Teraz Polska - Prezes Krzysztof Przybył Teraz Polska - Prezes Krzysztof Przybył
Rusza IV edycja konkursu "Teraz Polska Promocja". Na autorów najlepszych prac magisterskich dotyczących promocji Polski czekają nagrody pieniężne o łącznej wartości ok. 50.000 zł. Głównym organizatorem Konkursu jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego.

{jumi [*4]}Głównym organizatorem Konkursu jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego.Oprócz nagród finansowych będzie można zdobyć także atrakcyjne staże, praktyki, a nagrodzone prace będą miały szanse na publikacje.

Konkurs organizowany jest po raz czwarty i jest to kolejna edycja, którą otwieramy w szerszym gronie Partnerów i Patronów, niż przed rokiem, z bogatszą pulą nagród dla Laureatów. Jest to dowodem na to, że inicjatywa jest potrzebna, że ciągle istnieje duże zapotrzebowanie na realizację nie tylko ciekawych poznawczo, ale przede wszystkim przydatnych projektów badawczych - takich, których wyniki mają wartość publikacyjną i wdrożeniową. Jako Prezes fundacji, która zainicjowała to przedsięwzięcie, mam satysfakcję, że Godło „Teraz Polska" patronuje wysiłkom młodego pokolenia naukowców, poświęconym sprawom promocji Polski - powiedział Krzysztof Przybył - Prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.

Tematem konkursu jest szeroko rozumiana promocja Polski – od zagranicznego wizerunku naszego kraju, przez promocję gospodarczą, a w tym eksport i inwestycje zagraniczne, promocję produktów rolno-spożywczych i regionalnych po promocję nauki, kultury, czy sportu i turystyki. Prof. dr hab. Krzysztof Opolski - WNE UW, Przewodniczący Komisji Ekspertów Konkursu: Dzięki takim przedsięwzięciom, jak Konkurs „Teraz Polska Promocja", tematyka promocji naszego kraju jest nie tylko domeną dyskusji polityków i urzędników, ale staje się poważną dziedziną badań naukowych.

Do organizatorów Konkursu dociera wiele sygnałów świadczących o tym, że istnieje duże oczekiwanie na kontynuację i rozwój przedsięwzięcia w przyszłości, a prace badawcze nad marketingiem terytorialnym dostarczają ich autorom sporej satysfakcji. Marketing miejsc ma wiele oblicz: ekonomiczne, socjologiczne, politologiczne, menedżerskie. Aby umiejętnie promować Polskę, jej gospodarkę, naukę, regiony i produkty, musimy uczyć się rozumienia tych różnorodnych mechanizmów i aspektów marketingu terytorialnego. Zachęcamy wszystkie polskie uczelnie do uwzględniania w swoich planach badawczych tematyki promocji Polski w świecie.

Konkurs na najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji Polski, stał się w ostatnich latach jednym z najbardziej prestiżowych konkursów prac magisterskich. Inicjatywę współorganizują Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polska Organizacja Turystyczna, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości a także Agencja Rynku Rolnego. Patronat honorowy nad projektem objęli: Minister Gospodarki, Minister Spraw Zagranicznych, Minister Sportu i Turystyki, Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Minister Rozwoju Regionalnego, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Narodowy Bank Polski.

W gronie licznych Partnerów znajdują się m.in. największe warszawskie uczelnie: UW, SGH i SGGW, a także Giełda Papierów Wartościowych, PGNiG oraz Deutsche Bank. Patronem Medialnym jest TVP Info.

Organizatorzy czekają na zgłoszenia prac do 15 października 2010 roku. Szczegółowe informacje dotyczące konkursu: www.terazpolska.pl

 {jumi [*9]}

a