Czemu służy Kongres Profesjonalistów PR?
Kongres Public Relations jest spotkaniem, podczas którego goście będą mieli możliwość wysłuchać wystąpień zaproszonych prelegentów - ekspertów w dziedzinie nowych mediów. Zaprezentowane zostaną wyniki najnowszych projektów badawczych, a także poznamy aktualne trendy i kierunki rozwoju narzędzi komunikacyjnych. Sens wydarzeniu nadaje możliwość wymiany doświadczeń oraz zdobywanie nowej wiedzy. Chcemy, aby Kongres pobudzał kreatywność, zachęcał do twórczego, nieszablonowego myślenia, które w branży PR jest tak bardzo istotne.
Jaki jest temat przewodni tegorocznego Kongresu?
Tematem przewodnim wydarzenia są nowe media oraz innowacyjne metody komunikowania. To wyjątkowo aktualny temat dla public relations, ponieważ narzędzia, które niedawno były jeszcze tzw. nowinkami technicznymi, w tym momencie, na dobre zadomowiły się w przestrzeni, w której dochodzi do transferu przekazów. Rewolucja w kampaniach komunikacyjnych i wykorzystanie nowych technologii to zjawisko, wobec którego profesjonaliści PR nie mogą pozostać obojętni.
Czego spodziewa się Pan po zakończeniu Kongresu?
Mam nadzieję, że Kongres będzie inspiracją dla jego uczestników do podejmowania ciekawych wyzwań zawodowych. Liczę również na to, że badania i analizy, które przedstawimy, przyczynią się do wzrostu wiedzy przedstawicieli naszej branży.
{jumi [*9]}