Sprzedaż energii elektrycznej przez Plusa dostępna jest obecnie dla klientów biznesowych, zarówno małych jak i dużych firm. Oferta jest zindywidualizowana i może być dopasowana do oczekiwań klientów, a dodatkowe korzyści osiągną firmy korzystające już z innych usług Plusa. - Polacy coraz odważniej decydują się na zmianę dostawców energii. To dla nas dobra informacja, tym bardziej, że potencjał rynku energetycznego oceniamy na blisko 13 mln gospodarstw domowych i ponad 1 mln firm – mówi członek zarządu Polkomtelu Tomasz Zadroga. – Jako pierwsi możemy zaproponować klientom usługi telefonii komórkowej, mobilnego internetu, telewizji i energii elektrycznej. Sprzedaż energii zaczynamy od klientów biznesowych, ale już dziś mamy w planach ofertę dla klientów indywidualnych.
Rozszerzenie oferty przez Plusa to dla klientów korzyści między innymi z tytułu możliwości obniżenia wydatków za energię elektryczną oraz prostota i wygoda w obsłudze, wynikające z łącznego zakupu usług telekomunikacyjnych i energetycznych.
{jumi [*9]}