poniedziałek, maj 06, 2024
Follow Us
×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 127.
czwartek, 29 styczeń 2015 14:38

Sieć po raz siódmy Gwiazdą Jakości Obsługi Wyróżniony

Napisane przez
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Sieć po raz siódmy Gwiazdą Jakości Obsługi fot. Biedronka

Już po raz siódmy popularna sieć marketów spożywczych znalazła się w gronie firm wyróżniających się najwyższymi standardami w zakresie obsługi klientów.

W tegorocznej VIII edycji badań konsumenckich przeprowadzanych przez firmę VSC Sp. z o.o. sp.k. Biedronka uzyskała – obok sieci Lidl Polska - tytuł Gwiazda Jakości Obsługi w kategorii „supermarket”, potwierdzając tym samym satysfakcję klientów z poziomu obsługi w sieci.

 

Wyróżnienie przyznawane jest w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi na podstawie głosów największej w Polsce społeczności konsumentów zarejestrowanych na stronie www.jakoscobslugi.pl lub korzystających z dedykowanej aplikacji mobilnej. Wśród laureatów znajdują się przedsiębiorstwa najskuteczniej odpowiadające na potrzeby współczesnego rynku oraz rekomendowane przez klientów na 2015 rok.

Filarem strategii sieci Biedronka jest nie tylko zapewnienie blisko 4 mln klientów codziennie odwiedzających jej sklepy produktów wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach, ale także zagwarantowanie obsługi na najwyższym poziomie. W tym celu Biuro Obsługi Klienta sieci dostępne jest dla klientów przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Utrzymaniu najwyższych standardów służą także specjalne szkolenia dla pracowników oraz realizowany program regularnych audytów w sklepach, które umożliwiają monitorowanie jakości obsługi oraz jej doskonalenie.

Sieć Biedronka cieszy się dużym zaufaniem klientów. Obecnie 99 proc. Polaków zna markę Biedronka, 74 proc. regularnie robi zakupy w jej placówkach, a dla 49 proc. jest ona sklepem pierwszego wyboru. Marka była też wielokrotnie nagradzana. Oprócz tytułu Gwiazdy Jakości Obsługi, w 2014 r. została uhonorowana Złotym Godłem Marki Godnej Zaufania oraz tytułem Superbrands.

a