{jumi [*4]}Obejmują 730 samolotów zamówionych przez 16 klientów. Kontrakty obejmują porozumienia w sprawie zakupu 312 samolotów o wartości 28,2 mld dol. oraz zamówienia (kontrakty zadatkowane) na 418 samolotów o wartości 44 mld dol. W większości dotyczyły one modelu A320neo (zamówienia na 667 maszyn o wartości 60,9 mld dol.). Na tym samym salonie w podparyskim Le Bourget, Boeing, główny konkurent Airbusa zebrał zamówień i deklaracji zakupów na 142 samoloty warte ponad 22 mld dol. Wśród nich modele 737, 767, 777, 787 oraz 747-8.1. Boeing pokazał swoje najnowsze maszyny: 747-8 Intercontinental i 787 Dreamliner oraz 747-8 Freighter. Ten ostatni samolot wyposażony jest w cztery silniki napędzane w 15 proc. biopaliwem z lnicznika.
Wg PAP do największych atrakcji zakończonych 26 czerwca targów w Le Bourget stanowiły pokazy wyprodukowanego przez koncern EADS - X3 Eurocoptera - nazywany „pół-śmigłowcem, pół-samolotem”, osiągającego prędkość - do 430 km/h - ze zdolnościami pionowego startu i lądowania. Zaś innym hitem Paris Airshow okazał się Solar Impulse, pierwszy w świecie samolot wielkich rozmiarów o napędzie słonecznym. Wyprodukowany w Szwajcarii samolot na baterie słoneczne ma rozpiętość skrzydeł zbliżoną do modeli Airbusa - 64 m, choć jego waga nie odbiega od ciężaru samochodu i wynosi 1,6 t.
{jumi [*9]}