{jumi [*4]}Swoje finanse powierzyło bankowi ponad 35 tysięcy klientów – stwierdza bank w komunikacie. - Nasze doświadczenia pokazują, że wybierając lokatę klienci nie kierują się tylko kryterium wysokości nominalnego oprocentowania – ocenia Jarosław Augustyniak, prezes Idea Banku. –Oczekują dziś od banku, aby tworząc nawet tak prosty produkt jak lokata bankowa, reagował na zmieniające się w warunki makroekonomiczne, pozwalał korzystać z dostępnych ulg podatkowych czy wreszcie nie kazał wybierać między atrakcyjnym poziomem odsetek a zamrożeniem kapitału na długi okres – dodaje. Idea Bank zamierza nadal tworzyć produkty oszczędnościowe, które pozwolą utrzymać wysokie tempo tworzenia bazy depozytów. Liczy też na efekty kampanii telewizyjnej, która wystartowała w lipcu i wspiera aktywnie prowadzoną od początku roku kampanię w internecie. Ważne znaczenie dla pozyskiwania depozytów będzie też miało uruchomienie placówek Idea Banku i planowana na czwarty kwartał dynamiczna ich rozbudowa. W tej chwili bank ma 28 oddziałów. Do końca roku planuje jeszcze otworzyć przynajmniej 12.
Bank należy od końca 2009 r. do biznesmena Leszka Czarneckiego. Wcześniej znany był jako Opel Bank, a następnie GMAC Bank Polska i należał do General Motors.
{jumi [*9]}