poniedziałek, maj 13, 2024
Follow Us
piątek, 22 kwiecień 2016 00:00

Polska premiera Messengera w KLM Wyróżniony

Napisane przez Informacja prasowa
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Polska premiera Messengera w KLM Mat. pras.

Uruchomiony niedawno przez linię KLM nowy serwis za pośrednictwem mediów społecznościowych jest już dostępny dla klientów z Polski. Poza aktualnymi informacjami o promocjach są tam też ciekawostki, inspiracje do podróży i praktyczne informacje.

Wystarczy wejść na www.klm.pl i uruchomić aplikację Facebook Messenger, by otrzymywać wszelkie informacje i dokumenty podróży w jednym miejscu. KLM jest pierwszą linią na świecie, która umożliwia komunikację ze swoim działem obsługi social media za pomocą komunikatora Messenger na Facebooku, w tym przesyłanie dokumentów takich jak: potwierdzenie rezerwacji, przypomnienie o odprawie, karta pokładowa czy aktualizacja statusu lotu. Sprawdź, jak ułatwić sobie podróżowanie dzięki KLM Messenger na stronie http://tnij.org/bdrq8ux.

Jak wystartować?
Aby rozpocząć korzystanie z serwisu, podróżni mogą wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji oraz dokumentów podróży poprzez komunikator Messenger rezerwując przelot online lub dokonując odprawy na www.klm.pl lub www.klm.com. Następnie KLM będzie wysyłał za pomocą aplikacji wszystkie informacje i dokumenty dotyczące danego lotu.

Facebook Messenger dla biznesu
– „Uważamy, że aplikacja Messenger jest najlepszym miejscem, aby rozmawiać z ludźmi a jak wiadomo, coraz bardziej zależy na tym firmom. Mamy przyjemność powitać linię KLM na naszej rozwijającej się platformie Messenger jako pierwszego partnera lotniczego. Obecnie klienci KLM będą mieć możliwość szybkich i kontekstowych rozmów o swoich lotach, z wykorzystaniem wygodnego komunikatora na Facebooku, który już doskonale znają i cenią". – stwierdza David Marcus, wiceprezes Facebook Messaging Products.

– „Nowa usługa Messenger jest idealnym dodatkiem do naszej strategii w kanałach społecznościowych. Wierzymy, że powinniśmy być tam, gdzie są nasi klienci, dlatego Messenger i KLM są dobrze dopasowane. Nasi pasażerowie czują się komfortowo dzieląc się z nami informacjami za pośrednictwem platformy bardziej osobistej, jaką jest Messenger. W ubiegłym roku uruchomiliśmy przycisk Messenger na naszym profilu na Facebooku, dzięki czemu podróżni mogą kontaktować się z KLM bezpośrednio poprzez prywatne wiadomości. Zainteresowanie wzrosło o 40 proc., co pokazuje, że podróżni doceniają taką formę komunikacji. Jesteśmy dziś o krok dalej, oferując naszym pasażerom możliwość otrzymania wszystkich istotnych dokumentów i informacji związanych z lotem poprzez Messengera" – powiedział prezes i dyrektor generalny KLM Pieter Elbers.

KLM i media społecznościowe
Od 2009 roku KLM zyskał reputację inicjatora i pioniera w zakresie usług i kampanii w serwisach społecznościowych. Co tydzień linia otrzymuje ponad 100 tysięcy komentarzy na platformach społecznościowych, z czego 10 tysięcy to pytania lub uwagi. Zespół konsultantów KLM do obsługi komunikacji w social media liczy 200 osób i jest obecnie największy na świecie. KLM oferuje swoim klientom kontakt za pośrednictwem kanałów społecznościowych 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w 13 językach, a jego globalny profil na Facebooku ma już ponad 15 milionów fanów.

Na polskim fanpage'u KLM na Facebooku poza aktualnymi informacjami o promocjach są też ciekawostki, inspiracje do podróży i praktyczne informacje przydatne podróżnym.

a