Strona internetowa www.germany.travel/odra została opracowana na nowo i prezentuje największe atrakcje 8 regionów: Meklemburgii-Pomorza Przedniego, Berlina, Brandenburgii, Saksonii oraz
Zachodniego Pomorza, Wielkopolski, Lubuskiego i Dolnego Śląska.
Przeprowadzana w marcu 2016 r. kampania internetowa pod hasłem „Granice dzielą, Odra łączy. 25 lat polsko-niemieckiego partnerstwa" wygenerowała dodatkowe 50 000 odwiedzin. Istniejące także od 25. lat partnerstwo miast między stolicami Polski i Niemiec zostało podkreślone majową kampanią „Berlin 365 / 24".
Berlin prezentował się w Warszawie na plakatach City Light oraz w reklamie kinowej.
Ponadto w październiku, we współpracy z VisitBerlin odbędzie się event dla branży turystycznej z okazji otwarcia w Warszawie specjalnego berlińskiego „Pop-up - Store".
Petra Hedorfer, prezes zarządu Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT), komentuje: „Turystyka pomiędzy naszymi dwoma krajami rozwijała się w ostatnich latach bardzo mocno. Od 1992 r. liczba noclegów Polaków w Niemczech wzrosła o 190%. Z ponad 2,5-milionami noclegów Polska była w roku ubiegłym 10. europejskim rynkiem dla niemieckiej turystyki przyjazdowej. By jak najlepiej wykorzystać potencjał polskiego rynku, już od 1998 r. aktywnie na nim działamy i przeprowadziliśmy bardzo wiele kampanii marketingowych. Jubileusz jest świetną okazją by wzmocnić nasze działania marketingowe."
Niemcy są najczęściej wybieranym celem podróży Polaków: 44% wszystkich podróży zagranicznych wiedzie do kraju sąsiadów. Połowa odwiedzających pochodzi z regionów przygranicznych. 41% wyjazdów do Niemiec to podróże urlopowe, 34% podróże służbowe, 25% wizyty u rodziny i znajomych. Najpopularniejsze cele wyjazdów Polaków to Bawaria, Północna Nadrenia-Westfalia oraz Berlin.
Więcej na: www.germany.travel.
- Jesteś tutaj:
- Start
- Globtroter
- Niemcy
- Niemiecka Centrala Turystyki zachęca Polaków do odwiedzenia kraju sąsiada