czwartek, maj 09, 2024
Follow Us
piątek, 19 grudzień 2014 16:10

Najbardziej medialnym festiwalem został uznany Przystanek Woodstock Wyróżniony

Napisane przez OKI
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Przystanek Woodstock i Open'er - to dwa najbardziej medialne festiwale 2014 roku. Według Press Service Monitoring Mediów na temat Przystanku Woodstock opublikowano ok. 16,5 tys. informacji, Open'er zebrał ich 12,9 tys.

Przystanek Woodstock od lat nierozerwalnie związany jest z woj. lubuskim. W tym roku można było sprawdzić, że Lubuskie smakuje wyjątkowo – winem i miodem, a pachnie czarnym żużlem.

- Mamy tę dobrą chemię z Jurkiem Owsiakiem. Region lubuski jest najbardziej otwarty i tolerancyjny – tak samo kolorowy, jak Przystanek Woodstock. Lubuskie to stany zjednoczone Polski. Mamy swoją różnorodność i niesamowite bogactwo, co daje nam poczucie optymizmu, ogromną siłę, z której my korzystamy na co dzień, a wy możecie z niej skorzystać przez te kilka dni – tak marszałek Elżbieta Polak mówiła podczas konferencji prasowej otwierającej Przystanek Woodstock 2014.

W czerwcu 2014 r. w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze marszałek Elżbieta Polak podpisała z Prezesem WOŚP Jurkiem Owsiakiem porozumienie o współpracy na kolejne trzy lata. Dzięki współpracy samorządu województwa oraz Fundacji WOŚP logo „Lubuskie warte zachodu" widnieje się na wszystkich drukowanych elementach i w całej kampanii promocyjnej Przystanku.

Największy udział w przekazie ogółem oraz na temat poszczególnych festiwali miały źródła internetowe. W wypadku Castle Party jedynym medium, które informowało o wydarzeniu, okazał się Internet. Prasa dla większości imprez była drugim źródłem, z wyjątkiem Orange Music Festival i Life Festiwal Oświęcim, o których częściej można było usłyszeć w radiu. Cały raport na: www.psmm.pl. Żródło: http://lubuskie.pl.

a