Przystanek Woodstock od lat nierozerwalnie związany jest z woj. lubuskim. W tym roku można było sprawdzić, że Lubuskie smakuje wyjątkowo – winem i miodem, a pachnie czarnym żużlem.
- Mamy tę dobrą chemię z Jurkiem Owsiakiem. Region lubuski jest najbardziej otwarty i tolerancyjny – tak samo kolorowy, jak Przystanek Woodstock. Lubuskie to stany zjednoczone Polski. Mamy swoją różnorodność i niesamowite bogactwo, co daje nam poczucie optymizmu, ogromną siłę, z której my korzystamy na co dzień, a wy możecie z niej skorzystać przez te kilka dni – tak marszałek Elżbieta Polak mówiła podczas konferencji prasowej otwierającej Przystanek Woodstock 2014.
W czerwcu 2014 r. w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze marszałek Elżbieta Polak podpisała z Prezesem WOŚP Jurkiem Owsiakiem porozumienie o współpracy na kolejne trzy lata. Dzięki współpracy samorządu województwa oraz Fundacji WOŚP logo „Lubuskie warte zachodu" widnieje się na wszystkich drukowanych elementach i w całej kampanii promocyjnej Przystanku.
Największy udział w przekazie ogółem oraz na temat poszczególnych festiwali miały źródła internetowe. W wypadku Castle Party jedynym medium, które informowało o wydarzeniu, okazał się Internet. Prasa dla większości imprez była drugim źródłem, z wyjątkiem Orange Music Festival i Life Festiwal Oświęcim, o których częściej można było usłyszeć w radiu. Cały raport na: www.psmm.pl. Żródło: http://lubuskie.pl.