Program zainicjowany przez Fabrykę Cukierków „Pszczółka” obejmuje ochroną pszczoły dziko żyjące – murarki ogrodowe, fundując m.in specjalne hotele dla pszczół, które wypełnione rurkami trzcinowymi, zapewnią schronienie tym owadom.
Na co dzień Polska Rada Biznesu to miejsce spotkań właścicieli i kluczowych menedżerów największych polskich przedsiębiorstw oraz firm międzynarodowych działających w Polsce. Ale tego dnia doszło do niesamowitego spotkania świata biznesu ze światem artystów. Znane i lubiane osoby spotkały się tu, by wesprzeć kampanię “Bee smart - ratujemy pszczoły. My stawiamy hotele - Ty siejesz kwiaty”.
Fabryka Cukierków “ Pszczółka” pod patronatem Ministerstwa Rolnictwa oraz we współpracy z Uniwersytetem Przyrodniczym oficjalnie zainaugurowała kampanię edukacyjną, której celem jest ochrona pszczół dziko żyjących. Prezes Fabryki Cukierków “ Pszczółka” Robert Rudnicki podkreślił, że ich firma chce inspirować innych do podejmowania długofalowych działań na rzecz poprawy warunków życia pszczół dziko żyjących w Polsce poprzez stawianie specjalnych hoteli oraz sadzenie miododajnych roślin.
Dramatycznie zmniejszająca się populacja pszczół jest problemem globalnym, a ich wyginięcie oznacza katastrofę całego ekosystemu. Bez ich zapylenia nie będziemy mieli większości roślin, owoców, czy warzyw. Pszczółka jako firma czerpie z natury, a troska o środowisko naturalne jest nieodłącznym elementem jej biznesu. Zwracając uwagę na ten problem, przedstawiciele świata biznesu oraz gwiazdy zachęcają każdego do sadzenia w swoim ogrodzie lub na balkonie kwiatów i roślin miododajnych.