sobota, maj 04, 2024
Follow Us
czwartek, 30 styczeń 2020 12:59

Bourbon i ekologiczne produkty Vitally Food Wyróżniony

Napisane przez mat.pras/BJ
Oceń ten artykuł
(2 głosów)
Ideą i filozofią marki Vitally Food jest wprowadzenie na rynek wyrobów mających najprostszy skład, z wykorzystaniem surowców naturalnych i bezpiecznych dla konsumenta Ideą i filozofią marki Vitally Food jest wprowadzenie na rynek wyrobów mających najprostszy skład, z wykorzystaniem surowców naturalnych i bezpiecznych dla konsumenta mat.pras

„Wprawdzie marka Bourbon jest znana jako napój witalny, a nawet niezwykły (przekładając nazwę na język polski), ale w wypadku naszych produktów  chodzi o prawdziwą wanilię, przyprawę pochodzącą z Madagaskaru. Nazwa tych niezwykle pachnących lasek jest historycznie związana z wyspą Bourbon.

Burbon to terytorium zamorskie Francji, gdzie ponoć przypadkowo nastąpiło sztuczne zapylenie kwiatów, i dzięki temu plantacje tej storczykowatej rośliny powstały także w wielu innych miejscach. Zastosowaliśmy tę przyprawę w połączeniu z cukrem tak chętnie wykorzystywaną do wypieków i deserów w każdym domu.

Bourbon do deserów dla najmłodszych? Jak najbardziej, ale tylko jako przyprawa z Madagaskaru!  Rzecz wyjaśnia Hanna Juszczyk kierująca marką Vitally Food: 

Ideą i filozofią marki Vitally Food jest wprowadzenie na rynek wyrobów mających najprostszy skład, z wykorzystaniem surowców naturalnych i bezpiecznych dla konsumenta.  

Aby klient miał pewność, że tak jest, uzyskaliśmy certyfikat BIO na nasze produkty. Jesteśmy członkiem Stowarzyszenia „Polska Ekologia”. Staramy się, aby linia produktów BIO była również odpowiednia dla wegan i wegetarian. Nie dodajemy cukru – wybór co do jego zastosowania pozostawiamy konsumentom.”

Zmiana stylu życia Polaków, szybsze tempo i większe przeciążenie pracą wywołują popyt na dania gotowe, dlatego analitycy firm badawczych prognozują pomyślny rozwój tego sektora rynku spożywczego. Odnotowują, że przy wprowadzaniu na rynek nowych produktów rośnie  nacisk na wygodę w przyrządzaniu posiłków.

Pod marką Vitally Food znajdujemy produkty potrzebne  do ułożenia całodniowego menu. 

Na śniadanie do smarowania pieczywa są gotowe pasty z ziaren  słonecznika z różnymi dodatkami ( uwaga: mogą też być bazą do zrobienia sosów).   Na obiad znajdzie się aż siedem smaków burgerów od jaglano-warzywnych do przypominających smak mięsa burgerów roślinnych stworzonych przy wykorzystaniu białek z grochu.

Burgerowe połączenie  buraków mających doskonale wartości odżywcze z cenioną  kaszą jaglaną doskonale wypadło w Vegeteście. Na szczególną pochwałę zasłużył  wybór właśnie buraczanej skarbnicy zdrowia.

A na kolację można zaserwować pyszne pasztety jaglano-warzywne w trzech smakach. Przygotowane tylko z warzyw, z dodatkiem różnych kasz i aromatycznych przypraw sprawiają, że nie tylko wegetarianie, ale nawet mięsożercy się nimi zajadają. Do tego dochodzą  gotowe   komponenty do  błyskawicznego usmażenia  naleśników lub gofrów oraz liczna rodzina deserów w proszku: budyniów i kisieli z dodatkiem liofilizowanych owoców . I to konsumenci cenią.  

Z zapowiadanych nowości pojawią się oczekiwane przez rynek galaretki agarowe. Agar to naturalna  substancja pochodząca z alg, mająca wiele cennych minerałów i mikroelementów. Jej roślinne pochodzenie daje przepustkę na stoły wegan i wegetarian. Do handlu trafią również mieszanki do pieczenia muffinek, kompozycje zawierające bezglutenowe mąki – gryczaną i kokosową.

Podejście klientów do kupowania ekologicznego  jedzenia zostało zbadane przez warszawski Mobile Institute,  a wyniki umieszczone w poruszającym i dogłębnym raporcie „Green Generation”  ( który został opublikowany w styczniu 2020 r.). I okazało się, że jedna piąta badanych deklaruje kupowanie żywności ekologicznej  lub fair trade. „Tak” odpowiedziały głównie kobiety (31%) oraz mieszkańcy najmniejszych miast (33%). Częściej żywność ekologiczną wybierają  także rodzice (47%). A co zachęca do EKO zakupów? Głównym argumentem jest opinia o bezpiecznej żywności (41%). Na drugim miejscu znalazła się  świadomość dbania o środowisko naturalne (34%).

„Uważnie obserwujemy styl życia Polaków – komentuje  Pani Hanna Juszczyk – trendy rynkowe, wybory konsumentów, zainteresowanie na targach żywności i aktywnie reagujemy na powstające potrzeby. 

Zauważyliśmy, że wiele osób chce urozmaicić swoją dietę, wprowadzając do niej więcej różnorodnych produktów. Dało nam to impuls do stworzenia  linii VITALLY FOOD.

 Pozwoliło nam to dostrzec potrzeby zupełnie nowej grupy konsumentów, dla której dotychczas nie mieliśmy żadnej propozycji – to osoby na diecie bezmięsnej. Nowe produkty zawierają wyłącznie warzywa oraz składniki roślinne (kasze, pestki, nasiona, owoce) i naturalne przyprawy. Jest to propozycja dla osób, które chcą w prosty i wygodny sposób wzbogacić swój codzienny jadłospis  produktami roślinnymi.”

Raj dla wegan i wegetarian, dla których coraz bardziej istotną wartością staje się zbilansowana dieta i zdrowy tryb życia.

a