Uroczystość wręczania nagród „Kod Sukcesu” została poprzedzona debatą, w czasie której uczestnicy dyskusji wyjaśniali jak osiągnąć sukces w biznesie: dzięki wiedzy czy doświadczeniu? Michał Karzel członek zarządu Call Center Poland wyjaśniał jakie znaczenie dla rozwoju biznesu ma potencjał ludzki? Dla niego najważniejsze są - wizja, plan działania i konsekwencji – wiedza i doświadczenie to narzędzia. Dzięki analizie i wyciąganiu wniosków z wcześniejszych doświadczeń budujemy wiedzę, którą możemy przekazać naszym następcą, żeby nie zaczynali procesu od zera. Dlatego dla mnie wiedza jest pochodną doświadczenia – tłumaczył Karzel. – Wiedza bez doświadczenia praktycznego może okazać się niewystarczająca. Z kolei zdobywanie doświadczenia bez znajomości rzeczy podnosi ryzyko nie odniesienia sukcesu lub wydłuża czas i zwiększa koszty.
Michał Karzel (Suasor Call Center Consulting) współpracuje z CCP od lutego 2011 r. świadcząc usługi doradcze i szkoleniowe. Jako członek zarządu i dyrektor operacyjny odpowiada za pion realizacji usług, w skład którego wchodzą m.in. dział operacyjny, dział szkoleń i jakości oraz dział rekrutacji.
Call Center Poland SA jest wiodącym polskim przedsiębiorstwem działającym na rynku usług call center. Spółka dostarcza usługi BPO w zakresie obsługi klienta i sprzedaży przez call center. Przedsiębiorstwo specjalizuje się w kompleksowych rozwiązaniach, polegających na outsourcingu całego procesu biznesowego (BPO) związanego z obsługą klientów, marketingiem czy sprzedażą, z wykorzystaniem narzędzi call center.
{jumi [*9]}