Wartości, to zespół cech, stanowiących o nieprzeciętnych walorach kogoś lub czegoś. W tym przypadku wartością jest CSR, czyli społeczna odpowiedzialność biznesu. Co ważne, wartości tej trudno od tak się nauczyć, bo są to cechy, które się ma lub nie. Ale wśród polskich przedsiębiorców nie brakuje osób mających chęć czynienia czegoś dobrego. Trzeba tylko do nich dotrzeć i obudzić w nich chęć do działania.
Akademia CSR, wspólny projekt Ministerstwa Skarbu Państwa oraz redakcji „Puls Biznesu", zdaje się celnie trafiać w nasze potrzeby. Duży, wspólny plus dla podsekretarza stanu w MSP, Rafała Baniaka oraz Tomasza Siemieńca, redaktora naczelnego PB, za pomysł, którego celem jest wykształcenie polskiej kadry odpowiedzialnych przedsiębiorców. Akademia, czyli cykl regionalnych konferencji popularyzujących ideę CSR wśród małych i średnich firmy, przyciągnęła już ponad 700 osób. To praca od podstaw, ale jakże ważna. Liczymy, że przyniesie ogromne efekty.
{jumi [*9]}