poniedziałek, kwiecień 29, 2024
Follow Us
środa, 04 maj 2011 09:46

Unikalne zakupy w sieci

Napisane przez bk
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Ada Fijał w jednej z kreacji Ada Fijał w jednej z kreacji

"Wyróznij się albo zgiń" - hasło wymyślone przez jednego z największych guru marketingu, Jacka Trouta, mimo upływu lat nadal jest aktualne. - Dziś, nawet bardziej niż kiedyś - zdradza nam mistrz w jednym z wywiadów.

{jumi [*4]}To hasło ma zastosowanie zarówno w przypadku tworzenia strategii marketingowych przez wielkie korporacje, jak również w momencie wyboru kreacji np. na sobotni wieczór. O ile zastosowanie numer jeden, wymaga czasochłonnej pracy wielu osób, to wybór orginalnej kreacji, wbrew pozorom, jest o wiele mniejszym kłopotem. Pomoże nam w tym specjalny internetowy butik: Dresscode-shop.pl

Unikalność platformy polega przede wsztstkim na tym , że każda kreacja została stworzona w jednej niepowtarzalnej wersji. Nie kupimy tu kilku modeli tego samego obuwia, spodni czy bluzki. Możemy być więc pewni, żę nikt nie zaskoczy nas np. podczas bankietu ta samą kreacją.

Powstanie butiku Dresscode-shop.pl jest efektem starannej selekcji i wyboru prac najzdolniejszych młodych projektantów. Swoją twórczość prezentują tam m.in. Aga Paul, Piotr Drzał, Viola Wołczyńska, Viola Lee, Sylwia Rochala oraz Ewa Zwolnińska.

- Powstanie butiku, to odpowiedź na nowe potrzeby modowej klienteli - mówi pomysłodawczyni i właścicielka, Dorota Zielińska. - Pozwala on na łatwy i szybki zakup awangardowych, nietuzinkowych kreacji.

Młodzi projektanci, mniej znani szerszemu gronu odbiorców, są od dziś dostępni na kliknięcie myszki. W projekt zaangażowały się gwiazdy, m.in.: Anna Korcz, Ada Fijał, Marysia Sadowska, Marcin Rogacewicz i Robert Kudelski, które wzięł udział w sesji zdjęciowej prezentujące prace projektantów.

Butik znajdziemy pod adresem www.Dresscode-shop.pl

Przedruk: Gazeta Finansowa

a