Do końca marca, na wybranych wyciągach, klienci sieci mogą skorzystać z karnetów tańszych o 23 proc. Rozdawane są też specjalne Karty ICE informujące kogo należy powiadomić w razie wypadku. By skorzystać ze zniżki należy wysłać na numer 80003 SMSa z podaniem kodu stacji. W odpowiedzi otrzymamy SMSa zwrotnego, którego należy okazać w kasie stacji narciarskiej. Upoważnia on do 23 proc. zniżki na wybrane karnety. SMS jest ważny przez 15 minut od momentu jego nadejścia. Kody ośrodków narciarskich objętych akcją oraz rodzaje karnetów na 23 proc. zniżki: Krynica Zdrój (Jaworzyna Krynicka): kod: JAW, karnet dzienny lub czterogodzinny; Szczyrk (GAT Czyrna-Solisko): kod: SZCZYR, karnet dzienny lub półdzienny; Zieleniec (Winterpol): kod: ZIEL, karnet dzienny lub czterogodzinny; Zakopane (Kasprowy Wierch): kod: ZAKO, karnet dzienny lub trzygodzinny.
Do karnetów zakupionych ze zniżką będą rozdawane specjalne Karty ICE (In Case of Emergency, w nagłym wypadku) informujące kogo należy powiadomić w razie o wypadku.
Na karcie wielkości wizytówki należy wpisać imię, nazwisko oraz numer telefonu osoby, którą służby ratunkowe będą mogły poinformować o zdarzeniu, jak również uzyskać od niej ważne informacje, np. o przyjmowanych lekach czy chorobach poszkodowanego. Kartę ICE należy nosić cały czas przy sobie. Zniżki na karnety i rozdawanie Kart ICE to kolejne działania służące promocji aktywnego, a zarazem bezpiecznego wypoczynku na narciarskich stokach. Plus od ponad dziesięciu lat wspiera służby ratownicze GOPR i TOPR. Najważniejszym elementem współpracy jest Zintegrowany System Ratownictwa obsługujący numer ratunkowy w górach 601 100 300. W całym paśmie polskich gór uruchomiony został także System Informacji Wizualnej dla Turystów, dzięki któremu na specjalnych monitorach turyści otrzymują aktualne informacje pogodowe i komunikaty służb ratowniczych.
{jumi [*9]}