środa, maj 15, 2024
Follow Us
sobota, 17 marzec 2012 06:22

Wirtualnie za pociąg

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Siedziba Kolei Mazowieckich w Warszawie, przy ul. Lubelskiej. Siedziba Kolei Mazowieckich w Warszawie, przy ul. Lubelskiej. Fot. Koleje Mazowieckie

Już wkrótce spółka Koleje Mazowieckie wprowadzi nowy kanał sprzedaży biletów – przez internet.

System internetowej sprzedaży zostanie wprowadzony w ciągu najbliższych miesięcy. Dostępne będą w nim bilety jednorazowe, strefowe oraz dobowe wraz z funkcjonującymi ulgami.  Dodatkową funkcją aplikacji będzie możliwość złożenia reklamacji oraz przekazania spostrzeżeń, czy uwag. Główną zaletą serwisu ma być jego dostępność przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zakupiony bilet, podróżny będzie mógł wydrukować lub przesłać na telefon komórkowy w postaci wiadomości mms.

- Spółka, oprócz sprzedaży biletów przez internet i funkcjonującej już usługi zakupu przez telefon komórkowy, planuje także wprowadzenie elektronicznego biletu „Karta Mazowiecka” – mówi Donata Nowakowska, rzecznik prasowy spółki. – Zaproponowane przez nas nowe kanały sprzedaży to duże udogodnienie dla stałych pasażerów. Mamy także nadzieję, że zachęcą również nowych klientów do korzystania z naszych usług.

{jumi [*9]}

a