System internetowej sprzedaży zostanie wprowadzony w ciągu najbliższych miesięcy. Dostępne będą w nim bilety jednorazowe, strefowe oraz dobowe wraz z funkcjonującymi ulgami. Dodatkową funkcją aplikacji będzie możliwość złożenia reklamacji oraz przekazania spostrzeżeń, czy uwag. Główną zaletą serwisu ma być jego dostępność przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zakupiony bilet, podróżny będzie mógł wydrukować lub przesłać na telefon komórkowy w postaci wiadomości mms.
- Spółka, oprócz sprzedaży biletów przez internet i funkcjonującej już usługi zakupu przez telefon komórkowy, planuje także wprowadzenie elektronicznego biletu „Karta Mazowiecka” – mówi Donata Nowakowska, rzecznik prasowy spółki. – Zaproponowane przez nas nowe kanały sprzedaży to duże udogodnienie dla stałych pasażerów. Mamy także nadzieję, że zachęcą również nowych klientów do korzystania z naszych usług.
{jumi [*9]}