Kampania ma na celu uświadomienie młodym ludziom, że starsze pokolenie nie jest problemem społecznym, a zdecydowaną wartością dla całego społeczeństwa. Inicjatywa ma służyć przekonaniu, szczególnie młodego pokolenia, że osoby starsze niosą wartości i doświadczenia, które trzeba szanować i z których warto korzystać. Propozycje kampanii nadesłane przez studentów zostaną ocenione przez akredytowanych jurorów, którzy wezmą pod uwagę m.in.: atrakcyjność, oryginalność i wiarygodność przekazu, jego emocjonalność, a także walory artystyczne i wizualne.
Autor najciekawszej koncepcji w konkursie „Nie odwracaj się” otrzyma nagrodę w wysokości 5 tys. zł. Na podstawie zwycięskiej pracy zrealizowana zostanie ogólnopolska kampania społeczna, mająca na celu niwelowanie barier społecznych pomiędzy pokoleniami. Konkurs „Nie odwracaj się” wpisuje się w hasła inicjatywy Komisji Europejskiej ogłaszającej br. jako Europejski Rok Aktywności Osób Starszych i Solidarności Międzypokoleniowej. Prace konkursowe studenci mogą nadsyłać do 15 maja br. Ogłoszenie wyników nastąpi 30 maja br. Więcej informacji o konkursie: http://www.fundacjadlaseniora.pl/o-konkursie
{jumi [*9]}