wtorek, kwiecień 30, 2024
Follow Us
piątek, 27 kwiecień 2012 16:01

Kibicują dziennikarzom na Press Cup

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Kibicują dziennikarzom na Press Cup www.sxc.hu

27 - 29 kwietnia br. w Opalenicy odbywa się III Ogólnopolski Turniej Piłkarski Dziennikarzy Press Cup 2012.

Partnerem imprezy jest sieć Biedronka, oficjalny sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej. Na boiskach Hotelu Remes Sport & Spa w Opalenicy dziennikarze i pracownicy redakcji prasowych po raz trzeci będą mieli okazję sprawdzić swoje futbolowe umiejętności, walcząc o puchar miesięcznika „Press”. W tegorocznym Press Cup, zmierzy się 16 siedmioosobowych zespołów. Ciekawostką jest fakt, że miejsce turniejowych zmagań dziennikarzy wkrótce zamieni się w centrum pobytowe dla drużyny Portugalii w trakcie Mistrzostw Europy w piłce nożnej.

- Dziennikarze odgrywają ogromną rolę w promocji sportu i kształtowaniu kultury sportowej w Polsce. Tym cenniejsze jest, gdy czynią to bezpośrednio, w praktyce, swoją aktywną postawą na boisku. Dlatego postanowiliśmy wesprzeć tę cenną inicjatywę. W końcu – wszyscy jesteśmy drużyną narodową – mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny JMD.

W 2010 r. Biedronka została Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej angażując się również w inne inicjatywy w obszarze promocji sportu. Popularna sieć prowadzi kampanię komunikacji marketingowej pod hasłem „Wszyscy Jesteśmy Drużyną Narodową” oraz uczestniczy w ważnych wydarzeniach sportowych takich jak np. „Nadzieja na Euro”, czyli Międzynarodowych Mistrzostwach Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej. Biedronka jest także organizatorem wystaw „Polska piłka – historie prawdziwe” prezentujących największe sukcesy polskiej piłki w największych polskich miastach.

Popularna sieć wspiera także liczne imprezy z obszaru sportu m.in.: Europejski Kongres Byłych Piłkarzy, Galę Tygodnika Piła Nożna, Europejski Turniej Piłkarski Dziennikarzy Ostróda Cup. Firma jest także pomysłodawcą „Loży Piłkarskiej”, czyli spotkań sportowców, polityków i dziennikarzy, w trakcie których dyskutowane są najważniejsze tematy pozostające w zakresie sportu, biznesu i polityki. Biedronka uruchomiła specjalną stronę internetową (http://pilka.biedronka.pl), na której znaleźć można aktualności ze świata futbolu, zapowiedzi ciekawych wydarzeń oraz aktualne promocje sportowe w sklepach sieci.

{jumi [*9]}

a