- Dziennikarze odgrywają ogromną rolę w promocji sportu i kształtowaniu kultury sportowej w Polsce. Tym cenniejsze jest, gdy czynią to bezpośrednio, w praktyce, swoją aktywną postawą na boisku. Dlatego postanowiliśmy wesprzeć tę cenną inicjatywę. W końcu – wszyscy jesteśmy drużyną narodową – mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny JMD.
W 2010 r. Biedronka została Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej angażując się również w inne inicjatywy w obszarze promocji sportu. Popularna sieć prowadzi kampanię komunikacji marketingowej pod hasłem „Wszyscy Jesteśmy Drużyną Narodową” oraz uczestniczy w ważnych wydarzeniach sportowych takich jak np. „Nadzieja na Euro”, czyli Międzynarodowych Mistrzostwach Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej. Biedronka jest także organizatorem wystaw „Polska piłka – historie prawdziwe” prezentujących największe sukcesy polskiej piłki w największych polskich miastach.
Popularna sieć wspiera także liczne imprezy z obszaru sportu m.in.: Europejski Kongres Byłych Piłkarzy, Galę Tygodnika Piła Nożna, Europejski Turniej Piłkarski Dziennikarzy Ostróda Cup. Firma jest także pomysłodawcą „Loży Piłkarskiej”, czyli spotkań sportowców, polityków i dziennikarzy, w trakcie których dyskutowane są najważniejsze tematy pozostające w zakresie sportu, biznesu i polityki. Biedronka uruchomiła specjalną stronę internetową (http://pilka.biedronka.pl), na której znaleźć można aktualności ze świata futbolu, zapowiedzi ciekawych wydarzeń oraz aktualne promocje sportowe w sklepach sieci.
{jumi [*9]}